Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin ala-arvoinen ihminen - mitä keksisin elämälleni?

Vierailija
11.04.2022 |

Olen miehetön ja työssäkäyvä parisuhdemielessä yli-ikäinen ja käytännössä yhteiskunnan alinta pohjasakkaa. Ei ole ystäviä tai sosiaalisia verkostoja enää juurikaan. Kukaan ei välitä minusta muuta kuin siinä mielessä, että voisi jotain kerjätä minulta, uhkailla minua, halveksia minua tai kiusata minua.

Olen yrittänyt melkein epätoivoisesti lähentyä omien sukulaisteni kanssa, mutta heillä on omat kiireiset piirit jo valmiiksi, enkä sovi heidän kuvioihinsa, sillä olen jotenkin liian säälittävä, yksinäinen, nolo ja tylsä ihminen. Minusta ei hyödy kukaan ja minun seurassani hengailu on jotenkin "noloa" niiden suosittujen mielestä.

Muihin ihmisiin tutustuminen on käytännössä mahdotonta. Mitä käyttöä keksisin elämälleni? Haluaisin oikeasti lähinnä vain kuolla mahdollisimman pian.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Suomessa en jaksa olla, kun täällä ihmisiin on niin vaikeaa tutustua. On kammottavaa olla vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen aivan yksin ja hyljeksittynä ja välteltynä ihmisenä.

Vierailija
2/4 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda asenne itsesi suhteen. Ei me muutkaan olla kovin kummoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asennetta voi mihinkään vaihtaa helposti jos on masentunut ja toivoton. Kannattaisi hakea lääkäriltä serototiinia aktivoiva masennuslääke, kokeeksi noin puoli vuotta. Samalla lisätä liikuntaa joka päivään ja jättää sokeri pois ruokavaliosta sekä huolehtia vitamiinit ja kivennäisaineet aterioihin. Mielenterveysyhdistyksestä voisi hakea ryhmän, jossa on toimintaa ja saa kavereita, vertaistukea. Yhdistyksestä saa mukavia kavereita, kohtalotovereita ja sielunsiskoja. Onnittelut sinulle siitä, että olet työssä ja pystyt loogisesti jäsentelemään tunteitasi. Olet vahva ja rehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi