Hui kamalaa, olen rasisti!
Ei kiinnosta Unelmoijien mielipiteet. Päivä päivältä rasismini vain kasvaa. Minulla on myös itsetunto, joka kestää sen, että minua kutsutaan rasistiksi. Vihani ei kohdistu rotuihin, vaan lähinnä tiettyjen uskontojen fundamentalistisiin edustajiin ja äärimmäisiä poliittisia kantoja edustaviin henkilöihin. Kyllä vain, pidän esim. militanttia uusnatsia täytenä idioottina ja vihaan Isikseen liittyneitä. En rupea heitä erottelemaan: "jos et tunne jokaista maailman ISIS-tyyppiä, et voi tuomita heitä kaikkia". Todellakin voin, ja myös tuomitsen. Saan ajatella juuri kuten haluan, ja jos vihaan jotain, niin silloin vihaan. Selvää jatkumoa suomettumiselle, olla aivan kauhuissaan siitä, mitä muut mahtavat ajatella.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:31"]
Muslimit...natsit...sama asia.
[/quote]
Ei aivan. Juutalaisviha tosin yhdistää vahvasti. Samaan porukkaan kuuluvat myös luterilaiset.
30-luvun natsien perintö taitaa elää, joissakin. Samoin KKK
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:35"]
[/quote]
Jep. Lähi-idässä.
Joko on suvaitsevainen tai puhdas rasisti. Välimuotoja ei ole. Vai onko?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:31"]
[/quote]
isis ei ole edes muslimeja mitä sönkötät
Eikö olis vaan helpompaa vihata kaikkia ihmisiä kerralla? Ei tarvitse etsiä tekosyitä kuten musta, homo, mamu, muslimi, vihervassari, rasisti, hommafoorumilaiset, suomalaiset, ruotsalaiset, venäläiset. Haistatat paskat kaikille.
Tai voisi tietysti jättää vihapuheetkin tekemättä. Viha kun on sellainen kuluttava tunne. Ei puhuisi mitään. Alkaisi atk-tukihenkilöksi. Tekisi etätöitä kotoa, tai mökiltä. Kissoja voisi pitää.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Jep. Lähi-idässä.
[/quote]
Ja valtionkirkkomme opetuksissa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisista_ja_heid%C3%A4n_valheistaan
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:44"]
Joko on suvaitsevainen tai puhdas rasisti. Välimuotoja ei ole. Vai onko?
[/quote]
Unohda jo semanttinen liirumlaarumisi. Vihaan kansallissosialisteja, joten olen rasisti. Missä ongelma?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:47"]
[/quote]
Jep. Lähi-idässä.
[/quote]
Ja valtionkirkkomme opetuksissa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisista_ja_heid%C3%A4n_valheistaan
[/quote]
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon pyhä kirja on Raamattu. Raamattua ei kuitenkaan virallisessa opissa tulkita kirjaimellisesti. Raamatun tulkinnassa korostetaanUuden Testamentin merkitystä ja erityisesti siellä olevien neljän evankeliumikirjan merkitystä. Usein puhutaan myös evankeliumista tarkoittaen evankeliumikirjoista johdettua kristinuskon pääajatusta. Vanha Testamentti katsotaan myös osaksi kirkon oppipohjaa, joskin vain siltä osin kuin se tulkitaan Uuden testamentin valossa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_evankelis-luterilainen_kirkko
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:47"]
[/quote]
Jep. Lähi-idässä.
[/quote]
[/quote]
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon pyhä kirja on Raamattu. Raamattua ei kuitenkaan virallisessa opissa tulkita kirjaimellisesti. Raamatun tulkinnassa korostetaanUuden Testamentin merkitystä ja erityisesti siellä olevien neljän evankeliumikirjan merkitystä. Usein puhutaan myös evankeliumista tarkoittaen evankeliumikirjoista johdettua kristinuskon pääajatusta. Vanha Testamentti katsotaan myös osaksi kirkon oppipohjaa, joskin vain siltä osin kuin se tulkitaan Uuden testamentin valossa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_evankelis-luterilainen_kirkko
[/quote]
Luterilaisen valtionkirkkomme oppi-isä on Luther. Lukemalla hänen antisemitistisiä teoksia kyllä saa selityksen monikin luterilaisten ajama asia. Kirkko irti valtiosta!
Olin nuorempana hyvin suvaitsevainen, tai oikeasti en varmaankaan edes ollut, mutta kaveripiiriini kuului maailmanhalailu. Piti siis yrittää olla mahdollisimman suvaitsevainen ja itse kitkeä itseltään suvaitsemattomia ajatuksia. Varttuessani olen tajunnut, että minulla on oikeus ihan omiin mielipiteisiin ja tietty nuoruteen kuuluva lammasmainen käytös on myös jäänyt taakse. Minua voi kutsua rasistiksi, koska sellainen olen. Sitä en tajua miksi sitä käytetään haukkumasanana. Ihan kuin lapsena homoteltiin jne.
Just katsoin ykköseltä natsien lastenkodeista ohjelman. Hyi, karmeita eläimiä nekin ovat olleet.... Mutta niin on muslimitkin. Luin juttua jossa isä hakkasi pari vuotiaan tytön kuoliaaksi, kun ei käyttänyt huivia ruokailessa... Yhtä karmeita minun ajatuksissani!