Syy miksi lopetin työni asiakaspalvelussa.
Hei. Nyt vihdoin tunnen että, pystyn kertomaan kansalle miten asiakkaat saattavat saada sinut pois asiakaspalvelu alalta. Asiakas sai minut tuntemaan mitättömältä, tuli olo että, olemmeko vain robotteja heille emmekä eläviä ihmisiä. Tapahtumat sijoittuivat 1v takaperin. Olin töissä eräässä buffet ravintolassa. Oli perjantai iltapäivä ja asiakkaita riitti mukavasti. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja lopulta minä pyörryin paistopisteellä.
Heräsin siihen kun asiakas tökki minua ja ensimmäinen asia mitä asiakas sanoi oli. "Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." Tämän jälkeen minä ärähdin hänelle ja kerroin että, "olin pyörtynyt etkö huomaa kun makasin maassa!!!???" Asiakas vastasi "niin, entäs sitten? Minä odotan pizzaa". Minulle soitettiin ambulanssi ja minulla huomattiin sydänperäistä oireilua. Lopulta hoitajien saattelemana kyseinen asiakas mollasi minua minkä kerkesi. "Olet paskin kokki mitä olen koskaan nähnyt, miksi tollainen on edes tämmösellä alalla." Pomo hermostui hänelle ja käski lähteä pois. Soitin sairaalasta ja kerroin että, irtisanon itseni. Kokemus tuosta vuorosta jätti ikävät arvet.
Pitäisikö meidän kokkien ja asiakaspalvelijoiden palvella vaikka voimme huonosti? Miksi asiakas valittaa eikä tahdo edes ymmärtää että, me olemme oikeasti ihmisiä emmekä robotteja. En ole tehnyt tuon vuoron jälkeen ainuttakaan vuoroa asiakapalvelu alalla. Kyseinen asiakas jätti minuun ikuiset arvet.
Kommentit (20)
On se jännää että nyt "vihdoin" pystyt kertomaan tämän, kun olet täysin saman jutun kertonut jo 2019 ja varmaan aiemminkin.
Aprillipäivä meni jo. Tarinassa on niin paljon muttia, etten usko sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
On se jännää että nyt "vihdoin" pystyt kertomaan tämän, kun olet täysin saman jutun kertonut jo 2019 ja varmaan aiemminkin.
Oot sä kyllä sekasin.
Ei tosiaan kannata jatkaa asiakaspalvelussa, jos jo yhden ikävän asiakkaan kommentti saa pois tolalta.
Vierailija kirjoitti:
Aprillipäivä meni jo. Tarinassa on niin paljon muttia, etten usko sanaakaan.
Miten tämä liittyy aprillipäivään?
Mä olen vetänyt yhden iltavuoron viimeiset tunnit oksutaudissa, ravintolassa oli vaan yhdet wc:t, nekin alakerrassa, kipitin siis pyödästä kun olin vienyt lautaset juoksujalkaa alas toivoen että ehdin vessaan, oksensin, juoksin ylös - tarjotin mukaan mikä oli tullut keittiöstä ja pöytään- ja taas alas. Muutamalla oksulla meni se ilta, kotona sitten viimeiset mahan sisällöt ja seuraavana päivänä vähän heikkona taas duuniin. Olisi joutunut sulkemaan, en tiedä miten senkin olisi voinut tehdä, paikalla kielitaidoton kokki ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan kannata jatkaa asiakaspalvelussa, jos jo yhden ikävän asiakkaan kommentti saa pois tolalta.
Sairaskohtaus ja asiakas tulee vaatimaan. Kannattaisko sun hankkia apua?
Pyörryit siis paistopisteellä ja tuliko asiakas sinne tökkimään sinua hereille? Ei keittiötiloihin saa tulla ilman hygieniapassia ja ulkovaatteissa, koko paistopistehän olisi voinut saastua asiakkaan takia! Kuka soitti ambulanssin? Olitko yksin töissä? Joitko tarpeeksi vettä työvuoron aikana?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kommentoida samaa. Sama juttu on kiertänyt jo ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Sama juttu samoin sanoin, on se rankkaa kopioida aina sama juttu tänne.
Pilkkusäännöt ja yhdyssanat kannattaisi kerrata, ennen kuin kirjoittaa satuja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap, miksi? Miksi kirjoitat tätä höpöhöpöjuttua tänne koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vetänyt yhden iltavuoron viimeiset tunnit oksutaudissa, ravintolassa oli vaan yhdet wc:t, nekin alakerrassa, kipitin siis pyödästä kun olin vienyt lautaset juoksujalkaa alas toivoen että ehdin vessaan, oksensin, juoksin ylös - tarjotin mukaan mikä oli tullut keittiöstä ja pöytään- ja taas alas. Muutamalla oksulla meni se ilta, kotona sitten viimeiset mahan sisällöt ja seuraavana päivänä vähän heikkona taas duuniin. Olisi joutunut sulkemaan, en tiedä miten senkin olisi voinut tehdä, paikalla kielitaidoton kokki ja minä.
Mikset soittanuty esimiehelle että olet sairas, et pysty työhön?
No eihän ne välitä muista kun itsestään. Tärkeää on saada itselle ruokaa, mitä väliä asiakaspalvelijoilla...