Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinterest ongelma

Vierailija
05.10.2015 |

En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä, mutta oon epätoivonen. Onko teillä ollut Pinterestissä joskus sellaista ongelmaa, että se ei muka löydä mitään tuloksia hakusanalla? Yritin hakea sellaisella sanalla, jolla on aikaisemmin löytynyt satoja tuloksia (ja lähes kaikilla hakusanoilla löytää jotain pinterestistä), mutta nyt tulee vain teksti, että yhtään tulosta ei löytynyt. Onko sivustolla jokin yleinen bugi vai mistä tämä voi johtua? Kokeilin siis tosi monia hakusanoja, esimerkiks jotain vaatemerkkejä (viimeisimpänä mulberry, mutta vain 1 aiheeseen liittymätön tulos). Help me.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sinne ylläpidolle viestiä. Ei ole mulla ollut tuollaisia ongelmia.

Vierailija
2/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun äsken kokeilin mulberry, niin tulihan sieltä kaikkea. Siis perushaku, "all pins", joka kai oletusarvona. ehkä tosiaan parempi laittaa ylläpidolle viestiä. Mulla ei koskaan muistaakseni ole ollut tuollaista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kaikki hakutulokset products juttuja? Itselläni tämä ongelma alkanut tänä iltana. Laitoin spostia pinterestin ylläpidolle kun olin ensiksi yrittänyt kaikenlaisia kikka kolmosia.

Vierailija
4/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:49"]

Onko sinulla kaikki hakutulokset products juttuja? Itselläni tämä ongelma alkanut tänä iltana. Laitoin spostia pinterestin ylläpidolle kun olin ensiksi yrittänyt kaikenlaisia kikka kolmosia.

[/quote]

Joo kaikissa näyttää lukevan tuo products. Ei löydy niitä normaaleja tuloksia ollenkaan. Taidanpa laittaa myös viestiä ylläpitoon.

Vierailija
5/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan näyttää sulle jostain syystä sun tekemistä pinnauksista löytyneet tulokset, kun siinä haussa on sellanenkin vaihtoehto että ettii omista pinnauksista tai sitten kaikista