Voiko vanhempi mies viehättyä nuoresta parikymppisestä naisesta?
Kommentit (14)
Voi tietysti. Mutta itse en. Henkisesti ollaan niin eri vaiheessa. Ulkonäkö voi viehättää, jos ei lapselta näytä. Yleensä näyttää omaan silmään kasvoista, joten ei kiinnosta.
Ei riipu iästä vaan ihmisen luonteesta ja toki hiukan ruumiinrakenteesta.
Itselläni tökkää ensimmäisenä negatiivinen luonne vastaan.
Viehätyin äsken alle parikymppisestä naisesta, joka pistäytyi hotellissa lukion hyppytunnillaan. On se kumma jos ei viehäty kiihkeästi kiljahtelevasta söpöpepusta, jota tuuppaillessa takaapäin sängyllä voi vain yrittää pitkittää panoa ihailemalla aurinkoista Helsinkiä ja Suomenlahtea, joiden kauneus ei ole mitään verrattuna nuoreen imupimpsukkaan.
No kummahan se olis, jos ei viisari värähtelis timmille nuorelle naiselle. Ei noista vaimoa kannata ottaa, mutta seksi on aivan eri luokkaa verrattuna lässähtäneeseen, keski-ikäiseen suomitanttaan.
No nuoresta parikymppisestä pojan koltiaisesta ainakin! 😋 Mut sitähän ei kysytty.. 🙈
Olen 60. Katselen mielelläni itseäni nuorempaakin (täysikäistä) naista ja katselisin ilman vaatteitakin, jos sellainen tilanne tulisi.
Mutta en tietenkään panisi tai seurustelisi, enkä edes tuppautuisi seuraan. Yritän aina olla kohtelias ja mukava setämies, ja juttelen mukavia, mutta en heittäydy epäasialliseksi enkä käyttäydy liimaisesti. Suosittelen myös lajitovereilleni aika neutraalia käytöstä, joskus oikein hävettää kun joku hampaaton vanhapoika yrittää terhennellä kaupan tytöille. Ei kannata olla limainen, se on sääälittävää.
Vierailija kirjoitti:
No kummahan se olis, jos ei viisari värähtelis timmille nuorelle naiselle. Ei noista vaimoa kannata ottaa, mutta seksi on aivan eri luokkaa verrattuna lässähtäneeseen, keski-ikäiseen suomitanttaan.
Ja tämä totuus keräsi välittömästi alapeukkuja.
Nämä foorumin kulahtaneet av-mammat elävät ihan oikeasti miituu-maailmassa jossa yksikään mies ei saa tuntea vetoa nuoreen, seksikkääseen ja hoikkaan naiseen.
Eikä vastaavasti yksikään nuori nainen voi tuntea muuta kuin iljettävää kuvotusta yli 1v 6kk ja 35minuuttia vanhemman miehen seurassa. Muuten puhkeaa someraivo jos joku muuta väittää.
Kyllä. Esim. itse olen 47v, naisystävä 24v ja mielestäni hän on erittäin viehättävä.
Ei missään nimessä. Mies voi viehettyä vain samanikäisestä tai itseään vanhemmasta naisesta. Viisikymppinen mies syttyy ainoastaan min. 65v naisista.
Vierailija kirjoitti:
Viehätyin äsken alle parikymppisestä naisesta, joka pistäytyi hotellissa lukion hyppytunnillaan. On se kumma jos ei viehäty kiihkeästi kiljahtelevasta söpöpepusta, jota tuuppaillessa takaapäin sängyllä voi vain yrittää pitkittää panoa ihailemalla aurinkoista Helsinkiä ja Suomenlahtea, joiden kauneus ei ole mitään verrattuna nuoreen imupimpsukkaan.
😅
Ei kyllä yhdestä parikymppisestä voi viehättyä, mutta kahdesta kyllä. 20 + 20 =40, eli aikuisen naisen ikä.
Olin 34v kun tapasin nykyisen vaimoni, hän oli silloin täyttänyt juuri 20v. En tiä olenko itse niin lapsellinen vai vaimoni ikäistään kypsempi mutta meitä ei ole ikäero haitannu missään vaiheessa. Nyt oltu yhdessä jo liki 20 vuotta!
Naisilla on sellainen ikävä elämä, että kun on se tuoreuden ja valoisuuden ikäjakso, silloin on myös niiiin epävarma ja levoton. Lakastumisen ja harmauden ikäjakso taas kääntää toisinpäin eli luulee itsestään jo liikoja ja onkin liian rauhallinen, tylsä.
äbout 30wee ja sit 40ww on niiqu game over, death and done.
Ilmeisestikin voi. Minusta kyllä 15 vuotta nuoremmat tuntuvat lapsilta, enkä voisi kuvitella mitään romanttista noin nuoren kanssa, vähintään kolmikymppinen saisi olla tällä hetkellä. Mutta eipä tartte miettiä vaihtoa, puoliso on vain vuotta nuorempi.