Kevätsiivous suoritettu ja ahdistaa kun pitää heittää kaksi muovikassillista vaatteita roskiin
Eivät siis ole kirpputorikuntoisia, eivät edes vaatekeräykseen. Mutta kun eivät sovi enää minulle niin ei niitä auta kotonakaan käyttää. Olen todella säästeliäs ihminen ja kaikkea tuhlausta vastaan, myös arvostellut kovasti niitä jotka pikakuluttavat vaatteita mutta tässä sitä nyt ollaan itse...
Kommentit (23)
Poltettavissa sekajätteissä ne kuormittavat ympäristöä kuitenkin vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tärkeä tieto, heh, heh
Miksi sitten avasit, luit ja kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt niistä lumpuista ahdistu, vaan nauti puhtaasta kodista.
Mutta näillä olisi vielä ollut käyttöarvoa se ehdoton minimi.
Muistan muutama vuosi sitten kun Venäjälle haluttiin pumpulivaatteita ihan sairaaloihin siteiksi! Kysy jos voivat /haluavat vastaanottaa vaatteesi.
"Kui helvetin taval sitä voi oikke rakasta rätei ja lumpui. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrä, mut kui helvetin taval rätei."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt niistä lumpuista ahdistu, vaan nauti puhtaasta kodista.
Mutta näillä olisi vielä ollut käyttöarvoa se ehdoton minimi.
Voi jestas. Leikkaa ne sitten matonkuteiksi ja virkkaa niistä matto vessaan.
Pystyisikö hyötykäyttämään esim. siivousrätteinä, matonkuteena, tilkkutäkkiin, askarteluun, lemmikin makuualustaan tai autonrassaajan/remppamiehen trasselina?
Napit, vetoketjut, irrotetut pitsit yms. SPR:lle.
Käytä siivouksessa ! Minä pesen vanhoilla vaatteista tehdyillä palasilla vessan, kissan kakka astian, ikkunalaudat ulkoa, viemärit. Tai mies käyttää autotallissa !
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikö hyötykäyttämään esim. siivousrätteinä, matonkuteena, tilkkutäkkiin, askarteluun, lemmikin makuualustaan tai autonrassaajan/remppamiehen trasselina?
Napit, vetoketjut, irrotetut pitsit yms. SPR:lle.
Tukevakankaisen mutta auttamatta kulahtaneen t-paidan leikkelin jo räteiksi. Muut materiaalit eivät ole kovin hyviä.
Jotkut vaatekaupat ottavat vastaan rikkinäisiä vaatteita, joista tekevät uutta kuitua ja vaatetta. Itse olen 'hyödyntänyt' ompeluprojektien leikkuujätteet täytteinä, eli isommasta tilkusta neulatyyny, pieni pehmo, tyyny tms ja silput sinne. Vaatii vähän asettelua ja silppuamista, ettei näytä kuhmuraiselta, mutta jotenkin tollein voisi kokeilla käyttää
Nehän on jo käytetty loppuun, jos eivät kelpaa kierrätykseen. Roskiin siis!
Vierailija kirjoitti:
Nehän on jo käytetty loppuun, jos eivät kelpaa kierrätykseen. Roskiin siis!
Minä olisin voinut joitakin kotona vielä pitää mutta eivät mahdu päälle kun olen hoikistunut
Vierailija kirjoitti:
NIin? Miksi et vie uffiin?
Ai, eivät kelpaa edes uffiin. Millaisissa reikävaatteissa ap kulkee? Mikä on ajattelussa vikana, kun ei edes sellaisista pysty luopumaan? Varmaan säästää kaikki jogurttipurkitkin, ja niitä varten joutuu ostamaan uuden kaapin.
E V V K