Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmatta kertaa meni ulosotto nollille

Ulosotossa
11.04.2022 |

Velkaa on ollut alunperin ulosotossa yli 20 000€ ja monta vuotta olen niitä maksellut. Perintätoimistot pyörittää noita velkoja vuosikausia ja niistä sitten tulee aina uusia maksuja ulosottoon. Kun makselee ulosottoon, niin ei mitenkään riitä rahat maksaa myös perintätoimistoihin. Yritin sitä kyllä, mutta ei vain rahat riittäneet vaikka sopi perintätoimistoihin pieniä kuukausieriä.

Nytkin on menossa perintätoimistosta n.800€ ulosottoon, mutta onneksi olen vakituisessa työssä niin saan sen jossakin kohtaa maksettua pois. Se ei kuitenkaan ole ainoa velka mitä perintätoimistoissa on. En enää edes jaksa selvittää perintätoimistoihin näitä vaan annan niiden mennä ulosottoon ja sieltä sitten peritään palkasta. Helpointa niin ja lopulta kaikki velat on pois. Hetki sitten sain vähän enemmän rahaa ja maksoin suoraan ulosottoon yhden 150€ laskun, että ei sitä tarvitse palkasta periä.

Vanhimmat velat velat kun voi olla jostakin yli 10 vuoden takaa kun ne kulkee edestakaisin perintätoimiston ja ulosoton välillä kun perintätoimisto uusii velkomisen.

No kyllä se päivä vielä koittaa, että saan jokaisen sentin maksettua. Kalliit oppirahat olen maksanut ja en enää samaan halua koskaan. On kuitenkin helpottanut jo kun tietää, että niitä velkoja on tulossa ulosottoon enää max. 5000€. Toista se on niillä joilla velkaa satoja tuhansia.

Ei, en ala tässä selittämään mistä velat johtuu koska se on mun asiani. Ei, en ole toisen luokan kansalainen jolla ei ole ihmisoikeuksia. Ei, en ole epäluotettava joka asiassa. Ei, musta ei näe ulospäin, että olen ulosotossa. Ei, en aio luottotietojen palauduttua aloittaa uutta kierrettä. Ei, en kaipaa neuvoja tai päänaukomista.

Kunhan nyt vain purin mieltäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Velat pitää maksaa, ei siinä sen kummempia.

Vierailija
2/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että maksat velkasi. Kymmenen pistettä siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vedän rahat kurkusta alas ku annan perintätoimistoille joten hurlumhei :D:D:D

Vierailija
4/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Velat pitää maksaa, ei siinä sen kummempia.

Kaikki eivät maksa.

Vierailija
5/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että maksat velkasi. Kymmenen pistettä siitä!

Kiitos!

Monta vuotta velat oli maksamatta koska ensin olin työtön ja sitten opiskelija, samalla yh vielä. Ei ollut tuloja mistä ulosmitata. Valmistumisen jälkeen pääsin heti töihin ja alkoi velkojen maksu. Alusta asti mulla on ollut halu maksaa velat ja päästä niistä eroon. Nyt on ihanaa kun selvästi voiton puolella olen vaikka vielä tuleekin velkaa ulosottoon. Ei ole enää mahdottomia summia.

Vierailija
6/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on vanhemmat jotka maksaa meidän nuarison velkatörttöilyt :D:D:D

Vierailija
7/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisveisailia kirjoitti:

Mielummin vedän rahat kurkusta alas ku annan perintätoimistoille joten hurlumhei :D:D:D

Surullista, monelta kannalta.

Vierailija
8/8 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks on vanhemmat jotka maksaa meidän nuarison velkatörttöilyt :D:D:D

Saisivat lopettaa maksamisen niin oppisitte jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi