Miten teillä mies ilmoitti erosta. Minulle WhatsAppilla
Viikon olen nyt pureskellut asiaa ja nyt nousee viha. Meillä oli vähän ongelmia ja viime maanantaina tuli mieheltä WA, missä hän oli listannut asioita kuten 4 kuukauden seksitauko ja nalkuttaminen ja ilmoitti, että hän ei tule enää kotiin vaan on salaa vuokrannut asunnon ja loppu hoidetaan paperilla. Miksi ei voi keskustella, mulkku?!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin just viikonloppuna miehen jonka kanssa olen ollut kaksi vuotta sanomalla hänelle ravintolan pöydässä että hän on kusipää ja että suhde oli siinä. Otin tavarani, menin vessaan ja blokkasin hänet kaikissa viestimissä. Sitten lähdin kotiin. Aurinko paistoi ja tuntui pitkästä aikaa todella hyvältä ja vapaalta.
Oletpa toksinen.
Niin kyllä miehen pitää olla vähintään vielä pari vuotta naisen käytettävissä, että voidaan velloa siinä kuka teki mitäkin ja mitä jätti tekemättä, kuka sanoin mitäkin ja mitä jätti sanomatta, jne blaa blaa...
No mitä siinä pitäisi keskustella? Miehen pitäisi kuunnella kun sä raivoot ja heittelet astioita jotta saat purkaa vihaasi? Ei ole hänen vastuullaan, mene terapeutille. Mies on päättänyt lähteä, piste.
Vierailija kirjoitti:
No neljän kuukauden seksitauko on kyllä pitkä…
Hah, et ole tainnut olla pitkässä parisuhteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisiko kannattanut antaa sitä piparia.
Seksiä ei tarvitse kenenkään harrastaa, jos ei halua. Se on pahoinpitelyä, jos haluton ei halua, mutta suostuu painostettuna.
Ja silloin ei kannata edes hakeutua suhteeseen jos ei ole valmis siihen täyspainoisesti panostamaan. Parisuhde ei ole kaverisuhde vaan suhde jossa tyydytetään kummankin tarpeita, eikä se ole vain naisen valtakunta, jossa naisella on sitä diktatuurimaista rajatonta valtaa esim henkisesti pahoinpidellä pihtaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei tarvitse kenenkään harrastaa, jos ei halua. Se on pahoinpitelyä, jos haluton ei halua, mutta suostuu painostettuna.
Ei tarvi ei, mutta ei kannata ihmetellä jos suhde myös päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies halusi keskustella. Herätti yöllä klo 4 kun omatunto vaivasi niin paljon, ettei saanut nukuttua. Kertoi, että hänellä on toinen. Esikoisen rippijuhlat seuraavana päivänä, jeesus minkä ajankohdan valitsi avautumiselleen!
Se oli ainoa hetki jolloin sinulla oli hetki aikaa kuunnella. Muuten sinulla oli kaikkea muuta tärkeää, joka meni miehen edelle.
Whatsappin käyttö on vähän lapsellista mutta jos teillä tosiaan on ollut mm. 4kk seksitauko ja ikävään sävyyn kommunikoimista jo pidempään (nalkuttaminen) niin ei pitäisi tulla ihan puskista. Mies on päätöksensä tehnyt ei tuossa auta keskustelu enää. Jos ei tunne oloaan rakastetuksi niin parempi molemmille lopettaa homma. Move on, turha jäädä murehtimaan epätyydyttävän suhteen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä seksi on oleellinen asia parisuhteessa, jos seksi ei kiinnosta kannattaa miettiä alkaako suhteeseen laisinkaan.
Näin Facebookista että mies oli vaihtanut olevansa parisuhteessa toisen naisen kanssa. Kyseessä oli vieläpä itsekin varattu nainen, kenestä olin ollut huolissani jo aiemmin mutta mies vakuutteli, ettei mitään ole. Eräistä juhlista alkaen mies olikin ollut aivan rakastunut tähän muikkeliin ja olivat vähintään suudelleet jo silloin vaikka molemmat olivat tahoillaan suhteessa. No, myöhemmin sain kuulla että kyseinen nainen teki täsmälleen samat eksälleni ja petti kuukausitolkulla häntäkin :D olin hieman vahingoniloinen ja toivon, että mies otti opikseen.
Toinen älykkö ilmoitti Skypessä (olimme etäsuhteessa), että oli ihastunut toiseen aivan mahtavaan ja upeaan naiseen (kehui naisen päästä varpaisiin minulle) ja suri kun nainen ei tykännyt hänestä. Lol en tykännyt minäkään enää sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Näin Facebookista että mies oli vaihtanut olevansa parisuhteessa toisen naisen kanssa. Kyseessä oli vieläpä itsekin varattu nainen, kenestä olin ollut huolissani jo aiemmin mutta mies vakuutteli, ettei mitään ole. Eräistä juhlista alkaen mies olikin ollut aivan rakastunut tähän muikkeliin ja olivat vähintään suudelleet jo silloin vaikka molemmat olivat tahoillaan suhteessa. No, myöhemmin sain kuulla että kyseinen nainen teki täsmälleen samat eksälleni ja petti kuukausitolkulla häntäkin :D olin hieman vahingoniloinen ja toivon, että mies otti opikseen.
Toinen älykkö ilmoitti Skypessä (olimme etäsuhteessa), että oli ihastunut toiseen aivan mahtavaan ja upeaan naiseen (kehui naisen päästä varpaisiin minulle) ja suri kun nainen ei tykännyt hänestä. Lol en tykännyt minäkään enää sen jälkeen :D
Hih hih
Meillä oli vähän sama eli ei seksiä ja kiistaa vähän joka asiasta. Lähdin ilmoittamatta omaan osoitteeseen. Muuton jälkeen olisi seksiäkin tullut :D
Vähän sama kuin puhelinliittymissä. Tarjous tulee kun suhde on jo päättynyt ja vaihdettu toiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja on meillä ollut kuukausien taukoja yhdynnästä mutta niihin on ollut selkeät syyt (raskaus, synnytys, vaihto-opiskelu ja työharjoittelu toisessa maassa.) Välillä tietenkin haluaa enemmän ja välillä vähemmän mutta 4kk on mielestäni todella pitkä aika jos asuu saman katon alla eikä ole esim. terveydellistä estettä. Lähtisin kyllä tuossa tilanteessa selvittämään syytä ja hakemaan ratkaisua tilanteeseen. Ehkä apn mieskin on yrittänyt? Jos tilanteeseen ei löydy helpotusta niin eihän tuossa muuta ratkaisua ole kuin ero tai jonkinlainen avoin suhde järjestely. Se taas ei sovi kaikille.
Tuo kertoo enemmän aloittajasta kuin miehestä. Mies tuntee sinut parhaiten ja tiesi, että tuo on se helpoin tapa.
Mitä järkeä keskustella enää siinä kohtaa?
Kerro minkälainen elämä olisi sinulle tasa-arvoista elämää? Mikä on sinulle tasa-arvoa?
Tasa-arvo ei ole sitä mitä kukin tekee ja kuinka paljon VAAN SE ON PUOLISOIDEN KORVIEN VÄLISSÄ OLEVA JUTTU!!! Joko sitä on tai sitten ei ole.
Älä nai itseäsi väärään sosiaaliluokkaan (ei voi mitata koulutuksella, omaisuudella tai rahalla tms) sillä silloin ei aivojen välinen tasa-arvo ole mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, siinäpä päivän aivopieru. Täällä 25v avioliittoa eikä koskaan ole 4kk taukoa ollut. Kolme lasta myös keritty tekemään. Ihme selibaattiporukkaa tännekin ajautunut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies halusi keskustella. Herätti yöllä klo 4 kun omatunto vaivasi niin paljon, ettei saanut nukuttua. Kertoi, että hänellä on toinen. Esikoisen rippijuhlat seuraavana päivänä, jeesus minkä ajankohdan valitsi avautumiselleen!
Meillä on voittaja!!! 🎉🏆
Ei se ole sulle mitään velkaa.