Miten teillä mies ilmoitti erosta. Minulle WhatsAppilla
Viikon olen nyt pureskellut asiaa ja nyt nousee viha. Meillä oli vähän ongelmia ja viime maanantaina tuli mieheltä WA, missä hän oli listannut asioita kuten 4 kuukauden seksitauko ja nalkuttaminen ja ilmoitti, että hän ei tule enää kotiin vaan on salaa vuokrannut asunnon ja loppu hoidetaan paperilla. Miksi ei voi keskustella, mulkku?!
Kommentit (39)
Menen tänään kampaajalle.
Ihanaa.....
Itsellä kaksi edellistä naista on vain kadonnut sanomatta sanaakaan missään.
No olisiko kannattanut antaa sitä piparia.
Pihtari. Järvi ei soutamalla kulu.
Minutkin on jätetty wa:lla. Kyseessä ei ollut pitkä suhde.
Tuttuni jätettiin kirjeellä. Hän asui kirjeen kirjoittajan kanssa yhdessä.
Voi raukkaa, ihan itkettää...
L O L
Jos kotona ei ole ruokaa niin täytyy mennä muualle syömään.
No neljän kuukauden seksitauko on kyllä pitkä…
Siinä oli kuitenkin syyt listattu ja mies jopa muuttanut itsenäisesti pois.
Voin kertoa, että paljon vaikeampaa on, jos mies ei suostu hyväksymään suullista eroilmoitusta, eikä suostu muuttamaan yksin omistamastasi kämpästä kuin vasta häädöllä sekä jatkaa sen puoli vuotta, jotka häätöön menee sun terrorisoimista sekä siipeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei tarvitse kenenkään harrastaa, jos ei halua. Se on pahoinpitelyä, jos haluton ei halua, mutta suostuu painostettuna.
Meillä mies halusi keskustella. Herätti yöllä klo 4 kun omatunto vaivasi niin paljon, ettei saanut nukuttua. Kertoi, että hänellä on toinen. Esikoisen rippijuhlat seuraavana päivänä, jeesus minkä ajankohdan valitsi avautumiselleen!
Itse jätin just viikonloppuna miehen jonka kanssa olen ollut kaksi vuotta sanomalla hänelle ravintolan pöydässä että hän on kusipää ja että suhde oli siinä. Otin tavarani, menin vessaan ja blokkasin hänet kaikissa viestimissä. Sitten lähdin kotiin. Aurinko paistoi ja tuntui pitkästä aikaa todella hyvältä ja vapaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei tarvitse kenenkään harrastaa, jos ei halua. Se on pahoinpitelyä, jos haluton ei halua, mutta suostuu painostettuna.
Silloin ois kannattanu suosiolla erota.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies halusi keskustella. Herätti yöllä klo 4 kun omatunto vaivasi niin paljon, ettei saanut nukuttua. Kertoi, että hänellä on toinen. Esikoisen rippijuhlat seuraavana päivänä, jeesus minkä ajankohdan valitsi avautumiselleen!
Joo, tätä sakkia riittää, Osanottoni, ja jsap,ihan varmasti löytädt parempaa.
Tekstarilla.