Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.5. alkaen työttömäksi on hankala ilmoittautua

Vierailija
11.04.2022 |

Työkkäristä neuvoivat, että toukokuusta alkaen työttömäksi pitää ilmoittautua työmarkkinatorin kautta. Kehottivat tutustumaan ja kas - siellähän on työttömäksi ilmoittautuminen piilotettu niin hyvin, ettei se löytynyt edes kuudella klikkauksella! Mielettömän mainio palvelu, työttömyys vähenee jo sillä, ettei asiakaat löydä netistä, missä voi työnhakunsa aloittaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteen vaan juttuaihetta

Vierailija
2/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on juoksuttaa työttömiä erilaisissa haastatteluissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly valtaa aloja tasaisen tappavasti! Siinäkö tulevaisuudenlääke työvoimaan!

Vierailija
4/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5. lähtien minä olen vihdoin töissä, joten ei noita tarvitse taas hetkeen miettiä.

Vierailija
5/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien tappaminen veisi pilkattavat.

Vierailija
6/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Työttömien tappaminen veisi pilkattavat.

Eliminointi on jo parhaillaan menossa.

Vierailija
7/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään palvelu paranee ihan hurjasti, kenen tuo sivusto edes mahtaa olla, niin sekava se on. Lisäksi palvelut ovat maksullisia - ei kai työttömän tarvitse toukokuusta alkaen itse maksaa valmennuksia. Pakko mennä ja pakko maksaa itse?

https://kokeile.tyomarkkinatori.fi/Etusivu/Palvelut/073db41e-4c27-4235-…

Tästä tulee hankalaa!

Vierailija
8/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kummallista tämä nykyajan käyttöliittymien suunnittelu, kun asioista tehdään turhan vaikeita käyttää. Jos ennen on ollut helppo niin ne päivitetään huonoiksi. Ei ymmärrä.

Vierailija
9/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty maksamaan mitään itse. Noh, sossun luukulle siis. +-0

Vierailija
10/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo päättänyt, että mikäli saan nyt kesän aikana karenssin niin lopetan sitten koko työnhaunkin. Olen työttömänä työnhakijana vain rahan takia saadakseni edes työmarkkinatukea. Jos tuotakaan en saa niin ei tuosta mitään hyötyä ole. Yhtään työpaikkaa en pakotettuna haen kun sitä paitsi eläkkeelle pääsy olisi ongelmieni takia se oikea paikka, ei työttömänä olo.

Vierailija
11/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikigai on laaja kokonaisuus. Siihen liittyvät "ikigaikukka", ruokavalio, lempeä liikunta ja esimerkiksi ihmissuhteet. Tässä valmennuksessa pääset keskittymään nimenomaan tuohon ikigaikukkaasi sekä lempeään liikuntaan.

Ikigaikukka koostuu neljästä yhtä tärkeästä elementistä: intohimosta, kutsumuksesta, ammatista sekä elämäntehtävästä. Se keskipiste, missä nämä kaikki kohtaavat, on sinun ikigaisi."

Siis mitä vittua?

"Hinta kokonaisuudessaan on vain 195 euroa neljän viikon valmennuksesta ja lempeän liikkeen hetkistä.

Työttömille ja opiskelijoille hinta 130 euroa."

Vierailija
12/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties monetta vuotta toimeentulotuella palloillaan ja työt itsessään ei haittais vaan se että kaikki on kieroutunu joksikin ihme kusipääpervosekoiluksi.

Vierailija
13/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päättänyt, että mikäli saan nyt kesän aikana karenssin niin lopetan sitten koko työnhaunkin. Olen työttömänä työnhakijana vain rahan takia saadakseni edes työmarkkinatukea. Jos tuotakaan en saa niin ei tuosta mitään hyötyä ole. Yhtään työpaikkaa en pakotettuna haen kun sitä paitsi eläkkeelle pääsy olisi ongelmieni takia se oikea paikka, ei työttömänä olo.

No hae rahat sossusta (Kelasta) toimeentulotukena ja jos et ole oikeutettu, niin syö seinäs/myy osakkeet/metsät.

Teidänkaltaisten takia työttömien TYÖNHAKIJOIDEN maine on heikko ja jopa alempi kuin paatuneimman sossupummin.

Vierailija
14/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen yksinkertaistaen: Koska hiekkalaatikolla on kusipääkiusaajien vuoro nii ei tee mieli leikkimään.

Vierailija
15/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa se on pienikin kiusa ja kyykyttäminen kapitalistin himohommaa

Vierailija
16/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE:n digitaalisten "palveluiden" käyttäjäkokemus on niin retuperällä kuin olla ja voi! En lainkaan ihmettele, että ihan normaaliälyiset työnhakijat ovat saaneet sen vuoksi jopa karensseja, koska käyttäjäkokemus on niin sekavaksi suunniteltu eikä ohjaa käyttäjää oikeiden asioiden äärelle.

Vierailija
17/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä halutaan kyykyttää

Vierailija
18/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikigai on laaja kokonaisuus. Siihen liittyvät "ikigaikukka", ruokavalio, lempeä liikunta ja esimerkiksi ihmissuhteet. Tässä valmennuksessa pääset keskittymään nimenomaan tuohon ikigaikukkaasi sekä lempeään liikuntaan.

Ikigaikukka koostuu neljästä yhtä tärkeästä elementistä: intohimosta, kutsumuksesta, ammatista sekä elämäntehtävästä. Se keskipiste, missä nämä kaikki kohtaavat, on sinun ikigaisi."

Siis mitä vittua?

"Hinta kokonaisuudessaan on vain 195 euroa neljän viikon valmennuksesta ja lempeän liikkeen

🤣🤣🤣🤣joku viherpiipertäjä saattais vaikka maksaakin.

Vierailija
19/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hae rahat sossusta (Kelasta) toimeentulotukena ja jos et ole oikeutettu, niin syö seinäs/myy osakkeet/metsät.

Teidänkaltaisten takia työttömien TYÖNHAKIJOIDEN maine on heikko ja jopa alempi kuin paatuneimman sossupummin.

Jos siis olisi ollut jokin muu vaihtoehto niin en olisi työttömäksi työnhakijaksi alunperinkään ilmoittautunut. Sellaista ei nyt vaan ollut. Jostakin sitä rahaa laillisin keinoin on kuitenkin pitänyt saada. Kuten sanoin niin eläkkeelle kuuluisin monestakin syystä ja ongelmia on paljon. Sinne en kuitenkaan tunnu pääsevän. Ihan AMK-tutkinnon olen muuten suorittanut, joten mikään täysi luuseri tai pummi en omasta mielestäni kuitenkaan ole. Kaipa se lähihoitajan koulutukseen pakottaminen on kohdallani vielä edessä, vaikka en siis tuolle alalle sovellukaan. Toki sote-alan hallintohommia voisin tehdäkin. Viime aikoina olen kuitenkin saanut olla rauhassa kun tämän vuoden aikana kuntakokeilu, jonne siis jouduin ei ole ollut vielä kertaakaan yhteydessä.

Vierailija
20/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua?

"Hinta kokonaisuudessaan on vain 195 euroa neljän viikon valmennuksesta ja lempeän liikkeen hetkistä.

Palvelu työttömille, maksullinen. Tämä on sitä uutta maailmaa, jossa asiakas kohdataan pari kertaa kuukaudessa ja lisäksi asiakas maksaa itse pupukurssinsa. Tästä ei ole aikaisemmin puhuttu missään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän