Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni liian pitkälle. 15v paskoi lähes uuden iphonensa aamulla.

Vierailija
11.04.2022 |

Heitti lattialle ja paskaksi meni. Siitähän se itku pääsi... Poika joutui lähtemään pyörällä kouluun kun bussikortti ja kaikki oli puhelimessa. Hienosti meni tämäkin aamu.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kympillä voi hakea itselleen liikkeestä uuden puhelimen seuraavalla kuukausirahallaan. Bussikorttia ei näemmä kaipaakaan kun on pyörä ja tuhosi helpon pääsyn korttiin. Iso lapsi jo ja vanhemmat ihan hukassa kun tahallaan rikkoo omaisuuttaan. Ainoa mikä tuossa stressaisi on että esineiden hajottaminen on ensimmäinen askel väkivaltaan muita kohtaan. On tosi vihamielistä osoittaa mieltään ja pettymystään arkisiin asioihin sillä että muiden edessä paiskoo raivolla arvoesineitä. Tiedän useita nuoria joiden muiden päälle käyminen ja tappeluhakuisuus alkoi murrosiässä omien tavaroiden rikkomisella. Maltti pitäisi tuossa iässä jo pystyä säilyttämään vaikka jokin hermostuttaa. Tunnekasvatus ehkä retuperällä.

Vierailija
22/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllikkä kirjoitti:

Kannattaakin ostaa lapselle se uusin iphone ja jättää turvalasi hankkimatta, toki, jos rahasta ei ole pulaa, niin mitä väliä.

Turvalasit on kyllä sellaista huijausta ettei tosikaan. Ainoastaan kerää töhnää ja heikentää näytön herkkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, pyörällä kouluun hullu! Näitä on ennenki täällä ollu.

Minä kävin omassa lapsuudessa pyörällä koulussa joka päivä..

Vierailija
24/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole teinillä kuin samsung ja hän osaa pitää tavarat ehjinä.

Vierailija
25/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti on taas vauhdissa.

Vierailija
26/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki siis sikatempun.

Maksakoot itse seuraavan puhelimen.

Tai osta käytetty tai halpis gsm, hintaluokka 10...60 euroa.

Siten alkaa anarkisti oppimaan.

Vierailija
27/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoi = kakkasi sen päälle? Puhdistakoon itse, tai käyttäköön seuraavan 3 vuotta jotain mummokännykkää, tai ainakin siihen asti, että saa omilla rahoillaan hankittua paremman.

PS. Ymmärrän kyllä nuorikieltä, mutta 15-vuotiaan huoltajan luulisi olevan vähintään kolmekymppinen.

Minkäs ikäiset saa sanoa "mummokännykkä"?

Vierailija
28/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalle vanha nokialainen. Ei mene rikki millään. Pelatkoon matopeliä ja poratkoon.

Vierailija
29/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilalle vanha nokialainen. Ei mene rikki millään. Pelatkoon matopeliä ja poratkoon.

Tilaa :D Mistä niitä alkuperäisiä tilataan toimivina?

Vierailija
30/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oottaa ainakin pari päivää ennenkuin ostat uuden niin oppii arvostamaan tavaroita!

Menköön kesätöihin ja ostakoon palkallaan uuden puhelimen.

Vierailija
31/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet puhelimet ei hajoa noin helpolla. 

Vierailija
32/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit asialla tehdä? Lähteä ostamaan uutta puhelinta ja huomen aamulla kaikki on taas hyvin?

Niinhän kunnon nykyvanhemmat toimii. Lapsia ei saa rankaista mitenkään mistään.

Vierailija
33/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoi = kakkasi sen päälle? Puhdistakoon itse, tai käyttäköön seuraavan 3 vuotta jotain mummokännykkää, tai ainakin siihen asti, että saa omilla rahoillaan hankittua paremman.

PS. Ymmärrän kyllä nuorikieltä, mutta 15-vuotiaan huoltajan luulisi olevan vähintään kolmekymppinen.

Olet varmaan maailman hauskinta seuraa.

Ap: älä osta uutta, osta joku huono puhelin

Vierailija
34/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli lupaava mutta juuri kun ehdin ihmetellä miten (ja miksi) se oli saanut tungettua kännykän rectumiinsa selvisi että sanan olisikin pitänyt olla "paiskoi".

iPhone nyt ON perseestä joten otsikko kuulosti ihan johdonmukaiselta.

Vierailija
35/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin mars ja niillä rahoilla sitten jatkossa hankinnat tästä eteenpäin. Siihen saakka riittää parinkympin perusluuri.

Vierailija
36/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylysti sanot, että sitä saa mitä tilaa. Niin se on muuallakin yhteiskunnassa. Anna kärvistellä kuukausi ilman luuria. Totta on myös tuo, että väkivaltainen käytös alkaa noista paiskomisista, rajoja ei ole ollut, eikä seurauksia huonosta käytöksestä. Nyt vanhemmalle selkärankaa ja jämäkkää käytöstä.

Vierailija
37/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden iPhonen voi pudottaa esim asfaltille eikä se mene rikki.

Riippuu tuurista. Joskus sattuu kolahtamaan niin että hajoaa, joskus ei. 

Vierailija
38/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, pyörällä kouluun hullu! Näitä on ennenki täällä ollu.

Minä kävin omassa lapsuudessa pyörällä koulussa joka päivä..

Minä olen nelikymppinen nainen ja pyöräilen yhä työ-, kauppa- ja harrastusmatkat, siis päivittäin 1-3 reissua myös talvisin 30 pakkasilla. Mitä kännyköihin tulee, käytän toisten vanhoja. Rahat laitan mieluummin taiteisiin, kun elektroniikkaan tai autoihin, joiden arvo laskee välittömästi ja ovat muutenkin masentavan näköisiä. Jos teini paiskoisi puhelintaan, niin saisi itse tienata rahat uuteen.

Vierailija
39/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ! 💩💩💩💩💩

Vierailija
40/58 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi mielisairas vai huumeista sekaisin? Uutta puhelinta ei tuollaiselle mämmikouralle kannata ostaa. Pelle mikä pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi