Miksi haluan että mies olisi mustasukkainen?
Mulla on jostain syystä tarve saada mies tuntemaan mustasukkaisuutta. En tiedä johtuuko mistä, onko se menettämisen pelkoa tai lapsuuden traumaa huonoista oloista ja rakkaudettomuudesta vai mitä. Tämä häiritsee mua aika paljon, nautin siitä kun hän on mustasukkainen ja sitten hetken päästä taas soimaan itseäni idiootiksi. Mitä neuvoja antaisitte? Miten päästä tästä ihme epävarmuudesta eroon. Välillä olen maailman itsevarmin ihminen ja välillä epävarmin. Konkreettisia vinkkejä kaipaan.
Kommentit (6)
Siksi, että olet epävarma omasta kelvollisuudestasi.
Olet vähän tyhmä ja mahdollisesti jonkun verran narsistinen. Maailman pitäisi pyöriä sun ympärillä ja et kestä jos puolisosi pärjäisi ilman suakin. Tuo ”hetkittäin itsevarma ja hetkittäin epävarma” on se avain - oikeasti olet koko ajan epävarma, mutta hetkittäin kykenet unohtamaan sen kun muut kiinnittävät sinuun riittävästi huomiota. Ehkä sulla kuitenkin on mahdollisuus kehittyä, koska tajuat että sulla on ongelma.
Koita kehittyä sellaiseen suuntaan, että ymmärrät itsesi ja muut ihmiset erillisiksi ja itsenäisiksi ja että teidän kaikkien kuuluu tulla toimeen ihan itseinänne, muut eivät ole eikä heidän pidä olla sinusta riippuvaisia, eikä sinunkaan heistä,
Kaksi asiaa tulee mieleeni.
Ensinnäkin, oletko tyytyväinen itseesi vai kärsitkö tunnevajeesta? Silloin sinulla on jatkuvasti sellainen ole, ettei kukaan vastaa sinun tunteeseesi?
Vai olisiko niin, että miehesi ei oikeasti näytäkään välittävän sinusta ja ajattelet, että mustasukkaisuudella hän sen sinulle näyttäisi, koska muuten et saa tarpeeksi huomiota?
Tarkoitan vain, että joku mielesessäsi nyt hakee varmistusta miehesi välittämisestä. Syystä tai omista lähtökohdistasi johtuen?
Kummin on?
Haluat että joku ei pysty elämään eikä olemaan ilman sua, edes hetkeä.
Mene oikeesti hoitoon
Elämä on epävarmaa. Pätee myös parisuhteeseen. Parempi vain hyväksyä se, ja nauttia hyvistä asioista, niin kauan kuin niitä elämässä on tarjolla.
Mene hoitoon.