Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hölmö on väittänyt koronan olevan ”vain pieni nuha”?

Vierailija
11.04.2022 |

Olemme kaikki taudissa. En ole koskaan nähnyt 19-vuotiastani noin raatona. Toinen aikuinen lapsi tekstasi oksentavansa ja olevansa ”tosi kipeä”. Minä olen vain kerran elämässäni ollut sairaampi; silloin, kun minulla oli dengue-kuume.
Paradoksaalisesti meistä helpoimmalla on päässyt keski-ikäinen ylipainoinen mies.

Sitten kuuntelen työkavereiden ja kavereiden jälkioireita: kaksi ei kykene töihin, yksi saa ajattelusta pääkivun, kolmas hengästyy, neljäs ei kävele suoraan.

Kuka hölmö on keksinyt kutsua tätä ”pikku nuhaksi”?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle on lievä pikkuflunssa , mutta ei kaikille, ja kukaan ei tiedä miksi. Ja tuon pas*an voi saada uudestaan , ja silloinkin se voi olla lievempi, tai sitten ei..eikö tämä nyt pitäisi olla kaikille jo selvä.

19 v tytär oli viime viikon koronassa, 3 piikkiä saanut, mutta 5 päivää oli kipeä, oli aivan tukossa, yski kaikki yöt jne.. lievä? Mikä on lievä? Mihin vertaa?

No siihen normiflunssaan ja pikku nuhaan tässä verrataan.

Vierailija
22/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virus ilmenee eri ihmisillä eri tavoin, ja samallakin ihmisellä eri kerroilla eri tavoin.

Meillä lievänä, itsellä pää kipeä 2 päivää ja yhtenä päivänä lämpöä. Miehellä kurkkukipu muutaman päivän, lapsilla ei oireet ja kaikilla oli korona. Testattiin koska lomamatka. Päästiin lomalle ja laskettelimme kuin koronaa ei olisi ollutkaan. Siis hyvin hyvin lievä pikku oire oli meillä.

Uskon kyllä korreloivan maskeihin, koska emme suojaa itseämme ylenmäärin niin olemme todella vastustuskykyisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen vasta kaksi jotka ovat hiljattain sairastaneet koronan. Nuoria aikuisia, rokottamattomia ja heillä meni ohi muutamassa päivässä. Pari päivää korkeampaa kuumetta toisella ja toisella kurkku vähän kipeä ja lihassärkyjä. Nyt ovat jo tervehtyneitä ja takaisin töissä ja harrastuksissa.

Itse en ole tietääkseni sairastanut koronaa, vaikka altistumisiakin on tullut. Kipeänä en ole ollut muutamaan vuoteen.

Vierailija
24/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle se on lievä tai oireeton. Olisiko sinunkin kannattanut vain syödä muutama porkkana, liikkua sen sijaan että olet takertuntu siihen uskomusrättiisi naamalla ja piikittänyt itsesi  täyteen rokotetta joka ei oikeastaan tee mitään, on vain maskikoomikkojen toinen turvariepu johon tarrautuvat.

Olen täällä huomannut, että se koronan pelko on suurin niillä joilla pahin tauti.

Henkinen puoli on myös tärkeää ja turhan pelko alentaa omaa vastustuskykyä, myös fyysisesti, koska ihminen on kokonaisuus.

Vierailija
25/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle on lievä pikkuflunssa , mutta ei kaikille, ja kukaan ei tiedä miksi. Ja tuon pas*an voi saada uudestaan , ja silloinkin se voi olla lievempi, tai sitten ei..eikö tämä nyt pitäisi olla kaikille jo selvä.

19 v tytär oli viime viikon koronassa, 3 piikkiä saanut, mutta 5 päivää oli kipeä, oli aivan tukossa, yski kaikki yöt jne.. lievä? Mikä on lievä? Mihin vertaa?

Eikö ihmiset enää ymmärrä mikä on lievä? Lievää voi olla päivän päänsärky ja myös 5 päivää kestänyt tukkoisuus ja yöyskä.

Itsellä ollut muutama keuhkokuume astmaatikkona, joissa henki ei enää kulje ja olen joutunut hengityskoneeseen. Se ei enää ole lievää.

Korona meni kuitenkin ohi lievänä, myös 5 päivää kestävänä tukkoisuutena ja yskänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi