Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hölmö on väittänyt koronan olevan ”vain pieni nuha”?

Vierailija
11.04.2022 |

Olemme kaikki taudissa. En ole koskaan nähnyt 19-vuotiastani noin raatona. Toinen aikuinen lapsi tekstasi oksentavansa ja olevansa ”tosi kipeä”. Minä olen vain kerran elämässäni ollut sairaampi; silloin, kun minulla oli dengue-kuume.
Paradoksaalisesti meistä helpoimmalla on päässyt keski-ikäinen ylipainoinen mies.

Sitten kuuntelen työkavereiden ja kavereiden jälkioireita: kaksi ei kykene töihin, yksi saa ajattelusta pääkivun, kolmas hengästyy, neljäs ei kävele suoraan.

Kuka hölmö on keksinyt kutsua tätä ”pikku nuhaksi”?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla itsellään on ollut lievänä tai tietää vain lieviä tapauksia. Ei osata ajatella kokemuksensa ulkopuolelle.

Vierailija
2/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se korona on normi flunssan kaltainen pöpö.

Jos koronavirus olisi vaikea ja vaarallinen tauti niin meillä olisi massiiviset rajoitukset päällä.

Olen koko pandemian ajan väittäny että korona on normaalia flunssaa, alkuun sain haukut nyt monet ihmiset kääntynyt puolelleni.

T:rokottamaton,passiton ja koronaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle se on lievä tai oireeton. Olisiko sinunkin kannattanut vain syödä muutama porkkana, liikkua sen sijaan että olet takertuntu siihen uskomusrättiisi naamalla ja piikittänyt itsesi  täyteen rokotetta joka ei oikeastaan tee mitään, on vain maskikoomikkojen toinen turvariepu johon tarrautuvat.

Vierailija
4/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koronavirus olisi vaikea ja vaarallinen tauti niin meillä olisi massiiviset rajoitukset päällä.

Olen koko pandemian ajan väittäny että korona on normaalia flunssaa, alkuun sain haukut nyt monet ihmiset kääntynyt puolelleni.

Ei normiflunssa aiheuta tuollaisia jälkioireita, mitä ihmisillä kuulee olevan. En ole koskaan kuullut, ettei flunssaviruksesta töihin pääse palaamaan heti tervehtymisen jälkeen.

Vierailija
5/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kuoli koronaan ensimmäisten joukossa. Eipä ole tullut mieleen vähätellä tautia.

Vierailija
6/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle se on lievä tai oireeton. Olisiko sinunkin kannattanut vain syödä muutama porkkana, liikkua sen sijaan että olet takertuntu siihen uskomusrättiisi naamalla ja piikittänyt itsesi  täyteen rokotetta joka ei oikeastaan tee mitään, on vain maskikoomikkojen toinen turvariepu johon tarrautuvat.

Olen ihan liikkunut - sain tämän urheiluloman seurauksena. Ja kun meidän perhettä tai tuttuja tilastoi, niin tämä ei korreloi minkään piikin tai maskin käyttämisen kanssa.

Vierailija
7/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normiflunssa aiheuta tuollaisia jälkioireita, mitä ihmisillä kuulee olevan. En ole koskaan kuullut, ettei flunssaviruksesta töihin pääse palaamaan heti tervehtymisen jälkeen.

Miksi sitten baarit on auki?! Miksi kokoontumisrajoituksia ei ole?!

Vierailija
8/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten baarit on auki?! Miksi kokoontumisrajoituksia ei ole?!

Koska tämä ei tapa terveitä. Jos olisi rutto tai ebola, niin sitten olisi tilanne toinen.

Kyllähän meilläkin lääketieteellisesti lievä tauti on, koska pärjäämme kotona. Mutta ei tämä todellakaan mikään normiflunssa ole.

Vierailija
9/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus ilmenee eri ihmisillä eri tavoin, ja samallakin ihmisellä eri kerroilla eri tavoin.

Vierailija
10/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virus ilmenee eri ihmisillä eri tavoin, ja samallakin ihmisellä eri kerroilla eri tavoin.

Miten se ilmenee eri lailla, jos sairastuu toistamiseen?

Vierailija
11/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paha. Pikkukuumetta ja päänsärkyä. Makua ja hajuaisti on jo toista viikkoa pois. Ei paha.

mies54v

Vierailija
12/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka eivät millään osaa asettua toisenlaisten kokemusten omaavan asemaan. Vasta itse koettuna totuus aukeaa, jos aina silloinkaan, jos kokemus tulee omaa ajattelua.

Kaveri (mies) ei ole ottanut rokotuksia, eikä käyttänyt maskeja, koko korona on ihan huuhaata ja ihmiset panikoi flunssan takia. (Kukaan tosin ei panikoi, vaan ymmärtää realiteetit sen suhteen, että jos vakavasti saat, tilanne ei ole helppo. Ymmärtää sen, ettei kukaan tiedä miten tauti juuri omaan kehoon iskee.)

Hän sairasti lievänä ja sai vahvistuksen, että lievä flunssahan se. Meni tovi, sairastui uudelleen, meni viikkoja ennenkuin kykeni mihinkään. Yhä ottaa rauhallisesti kun ei jaksa samalla tavalla kuin ennen, hänen vähättelynsä loppui siihen.

Tauti on viheliäinen, mielummin elän mahdollisimman normaalisti mutta suojautuen kuin piittaamattomasti.

Vierailija
13/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump?

Vierailija
14/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ap varmaan täysi rokotesarja koko sakilla?

Vierailija
15/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jollain on, jollain ei, jollain vanhentunut.

Vierailija
16/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kuoli koronaan ensimmäisten joukossa. Eipä ole tullut mieleen vähätellä tautia.

Mun työkaveri kuoli katkarapu ateriaan ulkomailla. Kyllä me muut silti syömme katkarapuja edelleen.

Korona on pikku nuha jos sitäkään 99% sairastuneista.

Vierailija
17/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paskoitte oman immuunipuolustuksenne noilla kokeellisilla rokotteilla. Siitä nuo pahat oireet johtuu.

Ihan oma vika.

Vierailija
18/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle on lievä pikkuflunssa , mutta ei kaikille, ja kukaan ei tiedä miksi. Ja tuon pas*an voi saada uudestaan , ja silloinkin se voi olla lievempi, tai sitten ei..eikö tämä nyt pitäisi olla kaikille jo selvä.

19 v tytär oli viime viikon koronassa, 3 piikkiä saanut, mutta 5 päivää oli kipeä, oli aivan tukossa, yski kaikki yöt jne.. lievä? Mikä on lievä? Mihin vertaa?

Vierailija
19/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri kuoli katkarapu ateriaan ulkomailla. Kyllä me muut silti syömme katkarapuja edelleen.

Korona on pikku nuha jos sitäkään 99% sairastuneista.

On totta, että 99 prosenttia ei joudu sairaalaan eikä kuole. Mutta ei tämä silti ole minun eikä tuttujeni kokemuksien mukaan pikku nuha. Tämä on kunnon tauti.

Olen kyllä kuullut heistäkin, jotka ovat sairastaneet tämän helpolla. Nyt kun ajattelen piikkejä, niin heille kaikilleon yhteistä se, että kaikilla on vain hetkeä aiemmin otettu rokotus. Rokotuksessa on siis tehoa vain vähän aikaa.

Vierailija
20/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paskoitte oman immuunipuolustuksenne noilla kokeellisilla rokotteilla. Siitä nuo pahat oireet johtuu.

Ihan oma vika.

Justhan sanoin, ettei kaikillaole. Tuolla lapsella ei ole, sillä joka on kipein.

Ja miehellä on kolme rokotusta, sillä joka on päässyt helpoimmalla. Samoin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän