Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa miehen käytös

Vierailija
05.10.2015 |

Perjantaina mieheni lähti ulos, sanoi että oli ensin pussikaljalla (lähes 50 v äijä) ja sit meni pubiin.
Kuinka uskottavaa on että kukaan pussikaljoittelee pikkutakissa max 10 asteessa ulkona perjantain myrskyssä?
Vai olenko ihan vainoharhainen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin? No ei varmasti. Paitsi jos on ollut todella ahdistunut ja karannut jonnekin kannonnokkaan mietiskelemään maailmaa.

Epäiletkö että on käynyt treffeillä ja mennyt sitten baariin? Miksi ylipäätään sanoi pussikaljoittelevansa?

Vierailija
2/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ihan uskottavalta kuulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:23"]Yksin? No ei varmasti. Paitsi jos on ollut todella ahdistunut ja karannut jonnekin kannonnokkaan mietiskelemään maailmaa.

Epäiletkö että on käynyt treffeillä ja mennyt sitten baariin? Miksi ylipäätään sanoi pussikaljoittelevansa?
[/quote]

Epäilen että on ollut jonkun naisen luona. Sanoi pussikaljoitelleensa kun tiesin ettei se saanut miespuolisia kavereita lähtemään kaljalle.

Muutenkin mies on hidas juomaan kaljaa, kuuden kaljan juomiseen menee kauemmin kuin tunti.

Vierailija
4/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain sitä että uskallanko ottaa asian esille? Mieshän siitä suuttuu kun epäilen häntä ja tästä tulee iso sota.
Mutta en siedä sitä että mulle valehdellaan.
Ollaan oltu kuukausi naimisissakin vasta.

Vierailija
5/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä useinkin tapana pussikaljoitella?

Jotenkin tuntuu siltä, että jos yrittäisi tuolla selityksellä peitellä vieraissa käyntiä, niin ei taida kovin fiksu kaveri olla. Aika helposti voisi keksiä vähän uskottavammankin peitetarinan.

Vierailija
6/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni 50 v. mies istuu mieluummin pihalla myrskyssä pussikaljalla kuin kotona kaljojensa kanssa?

Vierailija
7/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:42"]

Onko miehellä useinkin tapana pussikaljoitella?

Jotenkin tuntuu siltä, että jos yrittäisi tuolla selityksellä peitellä vieraissa käyntiä, niin ei taida kovin fiksu kaveri olla. Aika helposti voisi keksiä vähän uskottavammankin peitetarinan.

[/quote]

No ei ole tapana. Sen takia kuulostaakin ihmeelliseltä. Sekin että itse lähdin suoraan töistä työpippaloihin ja kovasti se kyseli milloin lähden, käynkö kotona, oonko kysynyt lähteekö teini-ikäinen poikani kaverinsa luo yökylään jne.

Vierailija
8/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun joskus ulkona pussikaljalla yksikseni huonossakin säässä. Siellä on vaan niin hyvä ajatella kalja kourassa. Toisinaan kova tuulikin tuntuu vaan hyvältä siinä kököttäessä. Se huuhtoo päästä ylimääräisen kuonan ja vie mennessään.
Joskus ihmiset vaan tekee lievästi outoja asioita.

Vierailija
9/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:03"]

Mä istun joskus ulkona pussikaljalla yksikseni huonossakin säässä. Siellä on vaan niin hyvä ajatella kalja kourassa. Toisinaan kova tuulikin tuntuu vaan hyvältä siinä kököttäessä. Se huuhtoo päästä ylimääräisen kuonan ja vie mennessään. Joskus ihmiset vaan tekee lievästi outoja asioita.

[/quote]

Sama. Mä aina jos jokin mietityttää tai ahdistaa, etsiydyn nimenomaan luonnon helmaan. Alkoholi lievittää ahdistusta ja auttaa siksi miettimään pelottaviakin asioita. Siksi mulle just voisi olla tyypillistä että menisin miettimään vaikka oman pääni sisäisiä huolia jonnekin metsään pussikaljojen kanssa.

Vierailija
10/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ymmärrän kyllä jos tämä olisi tyypillistä miehelleni. Hän on enemmän kyllä seurallista tyyppiä, eikä ole koskaan näinä 5 vuoden aikana yksin istunut missään pussikaljalla.

Vierailija
11/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:03"]

Mä istun joskus ulkona pussikaljalla yksikseni huonossakin säässä. Siellä on vaan niin hyvä ajatella kalja kourassa. Toisinaan kova tuulikin tuntuu vaan hyvältä siinä kököttäessä. Se huuhtoo päästä ylimääräisen kuonan ja vie mennessään. Joskus ihmiset vaan tekee lievästi outoja asioita.

[/quote]

Sama. Mä aina jos jokin mietityttää tai ahdistaa, etsiydyn nimenomaan luonnon helmaan. Alkoholi lievittää ahdistusta ja auttaa siksi miettimään pelottaviakin asioita. Siksi mulle just voisi olla tyypillistä että menisin miettimään vaikka oman pääni sisäisiä huolia jonnekin metsään pussikaljojen kanssa.
[/quote]

Se on ihan parasta, jos löytää paikan, jossa voi vielä tuijottaa kauas horisonttiin, eikä siellä pyöri ihmisiä. Komppaan täysin tuota, että alkoholi auttaa pohtimaan asioita, joiden pyörittely muuten ahdistaisi, tai joita ei vaan voi ajatella kunnolla selvin päin ja ihmisten ja maailman hälinän ympäröimänä.

Vierailija
12/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Baarivaatteissa? Ap:n mies oli lähtenyt pikkutakki päällä syysmyrskyyn. t. 2

Vierailija
13/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:11"]Joo mä ymmärrän kyllä jos tämä olisi tyypillistä miehelleni. Hän on enemmän kyllä seurallista tyyppiä, eikä ole koskaan näinä 5 vuoden aikana yksin istunut missään pussikaljalla.
[/quote]

Silti sitä voi äkkiä iskeä sellainen olo. Kai se olisi keksinyt paremman tarinan, jos tuossa olisi jotain hämärää. Totuus on joskus tarua ihmeellisempi.

Vierailija
14/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli pussikaljoittelu ei ole miehelle tyypillistä, mutta onko pettäminen sitten, tai pettämisen kannalta epäilyttävä käytös? 

Vierailija
15/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen oli tarkoitus lähteä baariin, miksi silloin lähteä istumaan yksin myrskyyn pussikaljalle, pikkutakissa. Tuleehan siinä kylmä jos parikin tuntia istut ulkona vetämässä kuutta kaljaa napaan.

Tämä ei nyt taida mennä ihan läpi näin.

Kiva ylläri kun juuri kuukausi sitten meidät vihittiin.

Vierailija
16/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Baarivaatteissa? Ap:n mies oli lähtenyt pikkutakki päällä syysmyrskyyn. t. 2
[/quote]

No joo. Mutta toisaalta jotkut ei palele helposti. Itsekin ulkoilen selvästi kevyemmässä varustuksessa kuin vastaantulijat, ja silti usein tulee kuuma. Kalja kädessä voi myös kävellä, silloin ei varsinkaan vilu iske ihan niin helposti.

Vierailija
17/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen joka saa flunssan heti kun vähän saa kylmää.

Mies on hyvin sellainen tyyppi joka hakee aina huomiota. Sillä on aina ilmeisesti ollut tapana pitää yhteyttä vieraisiin naisiin, ihan kaveripohjalta.

Vierailija
18/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
19/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten seurailet hänen käyttäytymistään ja menojaan vaivihkaa.
Otat uudestaan puheeksi jos alkaa tulla lisää epäuskottavia tarinoita .

Vierailija
20/20 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt kyllä voi vaan seurailla vaivihkaa. Mä haluaisin kyllä selvittää tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän