Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte vuosia parittelematta?

Vierailija
10.04.2022 |

Etenkin viriilissä iässä 20-30-vuotiaana?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelematta vai rakastelematta, parisuhteessa vai sinkkuna?

Noissa on iso ero.

Itse en kestäisi parisuhteessa rakastelematta.

Parittelematta menee kevyesti niin pitkään kuin on tarvis...

Vierailija
2/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ei pimppa ole vaivan arvoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdonvoimalla ja arvomaailmalla. Elämällä luostarielämää.

Vierailija
4/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä jo 20 vuotta menty ihan helposti. Menee varmasti loputkin hautaan asti. Ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Vierailija
5/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen ollut selibaatissa 25 vuotiaasta lähtien, eli jo 18 vuotta. Mutta siinä iässähän nainen onkin jo parhaat päivänsä nähnyt, että seksin voi lopettaa silloin.

Ei mieti koko asiaa niin ei se lopulta niin paljoa päässä pyöri. Onhan ihmiset joutuneet ennen ehkäisyäkin himmaamaan himojaan, ei voinut olla koko ajan maha pystyssä.

Vierailija
6/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parittelematta vai rakastelematta, parisuhteessa vai sinkkuna?

Noissa on iso ero.

Itse en kestäisi parisuhteessa rakastelematta.

Parittelematta menee kevyesti niin pitkään kuin on tarvis...

No sekä parisuhteessa että sen jälkeen sinkkuna kun ei ole löytynyt sopivaa.

Itse en kestä tuota rakastella-sanaa 🤮 Niin ällöimelää.

"Rakastella rakkauden limalla kostuteltua rakkauslehdykkää" 🤮🤮🤮

Vierailija
7/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä muuten, mutta kun ei siedä sitä meluhaittaa. Mieluummin oma rauha ja oma käsi.

Vierailija
8/26 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurini on varmasti parempi kuin keskimäärin. Pidän myös kaikesta mätöstä mutta olen silti 40kg.

Vierailija
9/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo ero parittelun ja rakastelun välillä. Hyvin pystyin olemaan parittelematta vuosia masturboiden ja haaveillen, mutta kun löytyi hyvä kumppani, en voi olla rakastelematta koska rakastan ❤

Vierailija
10/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Olen ollut selibaatissa 25 vuotiaasta lähtien, eli jo 18 vuotta. Mutta siinä iässähän nainen onkin jo parhaat päivänsä nähnyt, että seksin voi lopettaa silloin.

Ei mieti koko asiaa niin ei se lopulta niin paljoa päässä pyöri. Onhan ihmiset joutuneet ennen ehkäisyäkin himmaamaan himojaan, ei voinut olla koko ajan maha pystyssä.

Älähän himmaa. Seksi/rakastelu on mahtavaa elämän eliksiiriä oikean kumppanin kanssa.

Vierailija
11/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei lohkea niin pakko se vaan on oppia elämään asian kanssa. Tinder on pelattu läpi, ei flaksia. Oikeassa elämässä on tarjottu myös poikkeuksetta rukkasta.

Tähän on jo turtunut, elämästä on löytynyt paljon mielekkäämpääkin tekemistä kuin seksin perässä juokseminen.

M36

Vierailija
12/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt. Olin tehdä jo itsemurhan, mutta päädyin eroamaan, Nyt seksiä saa mutta elämä muuten ihan pilalla.

Vierailija
13/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kestää, kun ei tiedä mitä menettää tai mistä jää paitsi.

t. 40 vuotta ilman seksiä

Vierailija
14/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... vibraattori tuo nautinnon, ei mies. Ihan hyvin jaksaa.

Vierailija
15/26 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosina 20-30 en paritellut kertaakaan enkä edes ajatellut asiaa muuta kun inhon kautta

Vierailija
16/26 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, burnout ja ylipaino auttaa. Kun itse inhoaa kehoaan eikä ikimaailmassa kehtaisi tarjota sitä miehen koskettavaksi, niin kyllä se sujuu.

Vierailija
17/26 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus, burnout ja ylipaino auttaa. Kun itse inhoaa kehoaan eikä ikimaailmassa kehtaisi tarjota sitä miehen koskettavaksi, niin kyllä se sujuu.

Tarjota miehen koskettavaksi? Ei ei ---anna miehelle tilaisuus kosketta sinua ja tuotta nautintoa! Varmasti läytyy mies joka haluaa noin sinulle tehdä! Arvosta itseäsi ja haluasi.

Vierailija
18/26 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ymmärsin heti nuorena, että pitää olla joku jota rakastaa ja jonka kanssa rakastelee. Sattuma järjesti sen vähän ennen kuin täytin 19v.  Uskalsin ja uskalsimme heittäytyä kohtalon viemiksi, vaikka tutut yms muut varoittelivat. . Siitä lähtien rakasteltu ja kohta molemmat eläkkeellä. Elämäni paras päätös. 

Vierailija
19/26 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän himmaa. Seksi/rakastelu on mahtavaa elämän eliksiiriä oikean kumppanin kanssa.

Joo mutta kun ei kaikilla ole sellaista, eikä koskaan löydykään. Niin itse olen mieluummin kokonaan ilman.

Vierailija
20/26 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on loppuelämä jaksaa kun vaimolta loppu realistiset halut. Hän siis säätää, ei täs yhteisiä sopimuksia voi tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan