Lue keskustelun säännöt.
Oululaiset! Mitä huomenna päiväkotiin?
04.10.2015 |
Oululaiset, mitä puette huomenna lapselle päiväkotiin/eskariin? Aamuksi näyttää -1 astetta ja eskarilaisella huomenna pyöräretki tiedossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla