Repskops:-D tuttu sai vaa 8 onnitteluu fb synttäreinää
Kommentit (48)
Mulla on yli 300 facebook-kaveria, saan aina lähemmäs 100 onnittelua ja päivityksenikin keräävät usein kymmeniä tykkäyksiä ...Ja silti koen itseni usein yksinäiseksi.
Reps, kops! Hanki elämää ihan facen ulkopuoleltakin! Kuulostat jollekin 12v jolla ei edes olisi asiaa koko paikkaan......
Mä olen piilottanut syntymäpäiväni, koska en halua kenenkään onnittelevan siksi, että Facebook kehoittaa. Tärkeät ihmiset onnittelevat kasvokkain / puhelimella.
Tänä vuonna sain naamakirjassa puolensataa onnittelua. Viime vuonna sain jotain viisi.
Erona oli se, että viime vuonna pidin bileet ja onnittelijat tulivat paikan päälle. Tänä vuonna ne sitten onnitteli etänä.
Miltä tuntuu ap:stä olla idiootti?? Repskops :D
Repskops, on se hyvä et facebook on koko sun elämä :D
Siis laskeeko joku jonkun toisen synttärionnitteluja?!?
Repskops! =D
Mä en saa niitä koskaan, sillä olen piilottanut syntymäpäiväni. Jos joku oikeasti haluaa onnitella, tietää hän syntymäpäiväni jotain toista kautta. En halua onnitteluja puolitutuilta, jotka onnittelevat velvollisuuden takia, kun se siellä facessa näkösällä on.
XDXDXDXDXD vähäks noloo hei!!!!!11111
Oho, aika monta. Tuohan on enemmän mitä 7.
Sainkohan mä 4. Se oli jo poikkeuksellisen hyvin. Ehkäpä sukulaiset onnittelivat velvollisuudesta.
Repskops... Fb... So last season!
Up