Haluan jotain sutinaa elämääni!!!
Niii..
Kommentit (27)
Nykyään ihan vain testaan huvikseni esim. kauppareissuilla saanko miesten päitä kääntymään vai olenko jo rupsahtanut äiti-ihminen. Kummasti niitä tulee, kun on viitsinyt hiukan laittautua.
Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=))
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:09"]Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=))
[/quote]
Hyvä idea! Olen pk-seudulta ja tuolle rintamalle haluaisin myös sutinaa! :)
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:09"]Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=))
[/quote]
Mihin hävisit? Mistäpäin itse olet? Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:23"]Mäkin kaipaisin elämääni jotain sutinaa. Mä oon messissä!
[/quote]
Onko ehdotuksia? Ootko kans kiltillä linjalla? :)
Pliiiis en kestä enää tätä samaa lapsiperheen arkea. Ei ole oikein ystäviäkään. Miehen kans rullaa ihan ok:sti, mutta jotain sutinaa tms. haluaisin tähän elämään.
Ei mitään, mikä rikkoisi parisuhteen..:)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:22"]
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:09"]Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=)) [/quote] Mihin hävisit? Mistäpäin itse olet? Ap
[/quote]
"Pikkasen" pohjosemmasta itse oon..=))
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:22"]
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:09"]Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=)) [/quote] Mihin hävisit? Mistäpäin itse olet? Ap
[/quote]
"Pikkasen" pohjosemmasta itse oon..=))
[/quote]
Harmi, mäki oon kotosin pohjosesta. :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:46"]
[quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:22"] [quote author="ExoPol" time="04.10.2015 klo 22:09"]Mistä päin olet? Lähe mun kanssa harjottelemaan puolimaratonia ens kesälle! Motivaatio itelläkin vähän poissa nyt, tarviisin sutinaa sille rintamalle..=)) [/quote] Mihin hävisit? Mistäpäin itse olet? Ap [/quote] "Pikkasen" pohjosemmasta itse oon..=)) [/quote] Harmi, mäki oon kotosin pohjosesta. :)
[/quote]
No ok, kuka tässä ensin viitsii kertoa, missä aletaan treenaamaan puolimaratonille? =))
Olen perheellinen usean lapsen äiti ja vaimo. En enää jaksa tätä samaa päivänkiertokulkua elämässä.