Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos lopettaisit täällä palstalla olemisen

Vierailija
10.04.2022 |

Voisit keskittyä kaikkeen tärkeämpään. Ihmisiin, harrastuksiin, hyvinvointiin. Mietitkö koskaan että hitto kun tuli oltua liian vähän aikaa vauvapalstalla? Epäilen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa aikaa tuhlaantuu täällä kyllä. :(

Vierailija
2/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joo, ei tää vauvapalsta mulle anna niin paljon, ettäkö sen lopettaminen olisi hyväksi, mutta siis on mulla harrastuksia ja ihmissuhteita. Ei täällä käyminen niitä mitenkään estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen netissä roikkumistakaan mitään järkevää tehty. Ei urheiltu tai sivistetty itseään. Luettiin iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtiä ja katsottiin telkkaria.

Vierailija
4/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kukaan ei voi hyvin, kohta täällä on sota ja nälänhätä.

Vierailija
5/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvämuistinen kirjoitti:

Ei ennen netissä roikkumistakaan mitään järkevää tehty. Ei urheiltu tai sivistetty itseään. Luettiin iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtiä ja katsottiin telkkaria.

Tai ryyppättiin ja höpötettiin turhuuksia.

Vierailija
6/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hommia täällä, turhat voivat poistua.

Vierailija
7/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvämuistinen kirjoitti:

Tai ryyppättiin ja höpötettiin turhuuksia.

Sano muuta. Tämä netissä kirjoittelu on kuitenkin sosiaalisempaa kuin jonkun hömpän passiivinen tuijottaminen telkkarista.

Siksi toisekseen en minäkään tässä ole koko päivää istunut. Olen ehtinyt ulkoilla, kyläillä, shoppailla, tehdä ruokaa ja vaikka mitä. Eikä tämä juuri tuota telkkarin katseluakaan haittaa.

Vierailija
8/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei nyt ymmärrä olemisen ja käymisen eroa.

Ei palstalla olla vaan täällä käydään.

Vierailija
9/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta, mä kato osaan avata useamma välilehden joten pystyn olemaan monessa paikassa samaan aikaan.

Vierailija
10/10 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmisiin? Olen täällä nimenomaan siksi kun ei kiinnosta muuta kuin asiat, ei ihmiset Ei minun harrastukset vie montaa tuntia päivässä. Miten hyvinvointiin keskitytään? Ihan kuin se nyt tässä ei sujuisi ihan itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi