Mitä jos lopettaisit täällä palstalla olemisen
Voisit keskittyä kaikkeen tärkeämpään. Ihmisiin, harrastuksiin, hyvinvointiin. Mietitkö koskaan että hitto kun tuli oltua liian vähän aikaa vauvapalstalla? Epäilen :)
Kommentit (10)
No siis joo, ei tää vauvapalsta mulle anna niin paljon, ettäkö sen lopettaminen olisi hyväksi, mutta siis on mulla harrastuksia ja ihmissuhteita. Ei täällä käyminen niitä mitenkään estä.
Ei ennen netissä roikkumistakaan mitään järkevää tehty. Ei urheiltu tai sivistetty itseään. Luettiin iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtiä ja katsottiin telkkaria.
Kohta kukaan ei voi hyvin, kohta täällä on sota ja nälänhätä.
Hyvämuistinen kirjoitti:
Ei ennen netissä roikkumistakaan mitään järkevää tehty. Ei urheiltu tai sivistetty itseään. Luettiin iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtiä ja katsottiin telkkaria.
Tai ryyppättiin ja höpötettiin turhuuksia.
Meillä on hommia täällä, turhat voivat poistua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvämuistinen kirjoitti:
Tai ryyppättiin ja höpötettiin turhuuksia.
Sano muuta. Tämä netissä kirjoittelu on kuitenkin sosiaalisempaa kuin jonkun hömpän passiivinen tuijottaminen telkkarista.
Siksi toisekseen en minäkään tässä ole koko päivää istunut. Olen ehtinyt ulkoilla, kyläillä, shoppailla, tehdä ruokaa ja vaikka mitä. Eikä tämä juuri tuota telkkarin katseluakaan haittaa.
Ap ei nyt ymmärrä olemisen ja käymisen eroa.
Ei palstalla olla vaan täällä käydään.
Ei ole tarvetta, mä kato osaan avata useamma välilehden joten pystyn olemaan monessa paikassa samaan aikaan.
Mihin ihmisiin? Olen täällä nimenomaan siksi kun ei kiinnosta muuta kuin asiat, ei ihmiset Ei minun harrastukset vie montaa tuntia päivässä. Miten hyvinvointiin keskitytään? Ihan kuin se nyt tässä ei sujuisi ihan itsekseen.
Liikaa aikaa tuhlaantuu täällä kyllä. :(