Miksei ihmiset ymmärrä että joskus on pakko ottaa pika vippi
Kaaduin kuukausi sitten kipu oli sietämätöntä en pystynyt kävelemään kunnolla piti päästä sairaalaan joka on 15km päässä otin vipin että pääsen läkäriin taksilla (kun en omista autoa) ja sain ostettua kalliita lääkkeitä. Ei oikein ollut vaihtoehtoja
Kommentit (14)
Iidiootti walkoroska väki ottaa pikavippejä, viisaat osaa säästää
Juurikin näihin pahan päivän varalle olisi ollut hyvä säästää.
Varmaan provo, ja vielä päälle asiaankuuluvat yhdys sana virheet. Itse otin pari viikkoa sitten pikavipin saadakseni kaljaa, luottokorttini sattui olemaan tapissa, kuten yleensäkin. Valitettavasti näin.
Keitä ihmisiä tarkoitat sanomalla että ihmiset eivät ymmärrä?
Veli ootsä rikki?
Jos unelmoit Bentleyst ota pikavippi
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ollut lainkaan rahaa tilillä?
Miksi sinä olet noin vähä-älyinen?
Varattomuutta eivät ymmärrä ne jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa tai joilla muuten vain on mennyt elämässä liian hyvin. Nämä ihmiset sitten aiheuttavat yhteiskunnalle suuria ongelmia kun se ensimmäinen iso ongelma tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet noin vähä-älyinen?
Miksi sinä olet kun et osaa säästää?
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näihin pahan päivän varalle olisi ollut hyvä säästää.
Minä ryhdyin n. 9 vuotiaana nuukuriksi. Aina on raha riittänyt. Tienaaminen on ollut vaikeampaa.
Säästynyt raha vastaa ansaittua. -Nykyään on tilanne se, että elän loppuikäni rahahuolitta. Minä en ole sodan jälk. helposti työllistynytta suurikäluokkaa.
Särkylääkkeet ei ole kalliita varsinkaan reseptillä saatavat. Minulla maksoi kahdet lääkkeet kuukaudeksi noin kympin.
Niin. Pikavippi ei ole hyvä asia ihmiselle,jolla aina rahat loppu.
Kamalia riistofirmoja,ja pomot vaan käärii itselleen tilit.
Onneksi itsellä ollut aina joku sukulainen tms. Joka lainannut,jos tilanne vaatinut. Joskus nuorempana pari kertaa mietin,mutta äiti kielsi niitä käyttämästä ja lainasi itse mieluummin sen rahan.
Nykyään sen verran säästöjä,ettei tarvitse lainata.
Sellaista se on, kun juo vähät kuukausirahansa jo ensimmäisellä viikolla.