16v pojalla ei ole elämää
Hei. 16vuotias poikani viettää kaiken vapaa-aikansa yksin. Ei ole kavereita eikä tyttöystävää. Olen surullinen hänen puolestaan, koska näen että kaipaa ikäistään seuraa. Jää paitsi kaikesta normaalista teinielämästä
Kommentit (11)
Kannusta aloittamaan vaikka uusi harrastus ikäistensä parissa.
Mitäs et ole päästänyt nuorten illanviettoihin.
Mäki oon ihan yksikseen... Nyt justei oo kavereita kotona. Ei oo poikaystävää. T: t16
Mitäs poikasi puuhaa vapaa-aikoinaan?
Eikö ap voisi vastata näihin kysymyksiin niin pystyisi auttamaan enemmän?
Koulusta niitä kavereita helpoiten saa, toisista samanmielisistä.
Niin minäkin tein kun ei ollut muuta mahdollisuutta. Olimme muuttaneet maalle kauas kaikesta. Turha siitä on kirjoitella tänne kun et voi asialle mitään paitsi varmistamalla ettet itse haittaa kaverien saamista. Älä ainakaan rupea jankuttamaan että menisit nyt leikkimään muiden kanssa tjsp.
Mistä päin olette? Mäkin olisin kaveria vailla. :( mulla on vaan yks hyvä kaveri ja sekin asuu aika kaukana
täällä on 16 vuotias tyttö vailla kaveria. (Eikä siis mitään panokaveria :))
Haittaako poikaasi tuo? Jos ei niin anna olla. Itse olen ollut aina introvertti ja erakkoluonne. Peruskoulussa ja lukiossa mun kaverit pystyi laskemaan yhden käden sormilla ja nekin oli sellasia pinnallisia suhteita. En koskaan avautunut kenellekään enkä mennyt mihinkään illanviettoihin mukaan. Sitten vähän ennen kun täytin 18 tapasin 25-vuotiaan miehen, jonka kanssa aloin seurustelemaan. Me molemmat oltiin rauhallisia introverttejä ja nautittiin siitä että saatiin olla rauhassa yhdessä. Nyt 9 vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä.
11. Noinkin voi käydä, sinulla on ilmeisesti ollut vahva itsetunto kuitenkin. Toisaalta tuollainen eristäytyminen saattaa olla oire mielenterveysongelmista.