Jätkä ei suostu ostamaan uutta autoa vaikka rahaa olisi!
Että nolottaa astua ulos jo 7 vuotta vanhasta Golf GT:stä. Rahaa olis ostaa uusi. Mutta sanoo, että haluaa VIELÄ pari vuotta ajaa!!! Apua! Hajoon tähän, että pitää vanhalla autolla ajaa!!!
Kommentit (21)
On aivan sama millä autolla ajaa, kunhan siinä on ilmastointi eikä auto jätä kesken matkan tien päälle.
Fiksu "jätkä".
Jospa ajaa Golfillaan vielä 10v, siinäpä eko- ja talouviisas teko.
Auto on kasa peltiä, tai taitaa olla muovia nykyisin.
Mitä hiton väliä, ei sua kukaan kato kuitenkaan vaikka tulisit mossesta ulos!
Sinähän voisit itse tehdä loistosijoituksen ja ostaa omilla rahoillasi ihan uudenkarhean auton.
Mun miehen auto täyttää tänävuonna 17 vuotta. Ei hävetä yhtään, ajalen itsekin sillä välillä vaikka oma autoni on huomattavasti tuoreempi, vasta 3,5v.
Omilla rahoilla voi ostaa mitä haluaa.
GTi golffi on kuitenki äkänen. Parempi auto se on ku uus Renault.
On nimenomaan ekoteko ajaa auto uudesta paaliin saakka, kuintekin riittävän pitkään. Ja kun on heti ostettu "riittävä" auto niin sillä kelpaa ajella.
Mutta oletko varman että malli oli juuri "GT"? Tai olisiko merkki ollut sittenkin joku muu? Mallimerkintä kun ei oikein täsmää. Golf GT on erittäin harvinainen malli jota näkee vain itä-uusimaan markkinoilla . Meidän muiden on ollut tyytyminen malleihin Gti, Gtd ja Gte jotka ovat kaikki hienoja autoja.
Jätkä ei siis tunne tarvetta ylläpitää kulisseja ja pyöriä kilpaa oravanpyörässä muiden rivisopulien kanssa.
Jätä normijärkijätkä ja etsi kaltaisesi ontto itsetunnoton tuulitunneli statuskiipijäreppana ökyördäämään.
Miksi sinä et osta itsellesi uutta autoa, niin ei tarvitsisi hävetä. Niin minä tekisin.
Jos olet ap aikuinen ja haluat jotain niin joko ostat sen itse tai olet ilman. Eri asia jos taas olet holhokki, tms?
Mikset sinä osta uutta autoa jos sinulla kerta on rahaa? Vai pitäisikö miehen ostaa uusi auto hänen rahoillaan?
Aito jätkä ajaa tukilla koskessa.
Osta oma mieleisesi auto tai ajeluta itseäsi lyksysinvataksilla jos et muuhun jätkättä itse itsenäisesti kykene.
Paska trolli on paska.