Otetaanko tori.fi:ssä yhteyttä jos jättää ilmoitukseen?
Kommentit (8)
Siis öööö... Jätät ilmoituksen ja sitten odottelet puhelimen soittoa tai sähköpostiin viestiä, että joku on jättänyt viestin sivuston chattiin. Ei siellä asiakkaita mitenkään metsästetä vaan asiakas metsästää sinua
Miten tori.fi:stä ostetaan? varmaan on moni ostanut. ITse en kertaakaaan. Jätetäänkö heille vaan oma tilinumero?
Vierailija kirjoitti:
Miten tori.fi:stä ostetaan? varmaan on moni ostanut. ITse en kertaakaaan. Jätetäänkö heille vaan oma tilinumero?
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h**ttiä.. siellä ilmoituksessa on nappula: jätä viesti. Kirjotat myyjälle, että ostat ja tuut hakemaan klo14, sopiiko? Se vastaa että ok, maksa käteisellä, mobilebayllä tai tilille xxx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Siis jos joku ottaa muhu yhteyttä, ett "hei mulla oisi tarvitsemasi tuote" niin mitä sen jälkeen? Jätänkö niille vaan tilinumeron? vai pitääkö mun pyytä joku varmistus että on postittamassa tuotteen ekana? En mitään hirmu kallista ole ostamassa, vaan sellasta parinkympin luokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h**ttiä.. siellä ilmoituksessa on nappula: jätä viesti. Kirjotat myyjälle, että ostat ja tuut hakemaan klo14, sopiiko? Se vastaa että ok, maksa käteisellä, mobilebayllä tai tilille xxx.
En pysty noutaa joten pakettina pitäisi lähettää!
Täh, oletko siis ostamassa vai myymässä? Torissa on se viestisysteemi ja jos olet asetuksista valinnut sähköpostiisi ilmoituksen uusista viesteistä, pitäisi sähköpostiin tulla ilmoitus kun viestiisi on vastattu.
Etsi itse ostaja.