"korkealaatuinen" mutta mauton mies
Olen seurustellut erään miehen kanssa, johon tutustuin somen kautta. Hän on hyvin kookas(2 metriä pitkä, lihaksikas), hän on hyvätuloinen, sosiaalinen, kävi lukiota, ja osaa keskustella aika monesta asiasta, kuten politiikasta, tieteestä, urheilusta, yhteiskunnasta jne.
Toisaalta hänen "tyyli" on se mikä mättää. Pukeutuu välillä tummanvärisiin huppareihinm, valkoisiin t-paitoihin, sinisiin farkkuihin etc. Hän nauttii pahahenkisestä huumorista, jota itse en siedä yhtään. Hänen intohimoihin kuuluu esim. laskettelu, leipominen ja videopelaaminen, kun taas noi eivät ole yhtään minua varten, sillä sen sijaan pidän shoppailusta, barbeilla leikkimisestä ja piirtämisestä. Hän kuitenkin sanoo vihaavansa minua jos petän hänet. Olen aivan umpikujassa, mitä teen?
Kommentit (9)
Mulla oli pukumies, jolla oli suuret puheet. Kovasti esitti ihmistä. Osoittautui ilkeäksi narsistiksi. Heillä on tarve normalisoida pahuutta vahingoniloisella läpällä. Ei jatkoon.
onneks vain barbit eikä real-nuket…
Noin siinä käy, jos 30 vee alkaa seurustella 12 vee barbeilla leikkijän kanssa.
Tässä roolihahmot on siis 16 v lukion keskenjättänyt poika ja 12 v pikkutyttö. Onneks on vaan satua.
😄 Pakko arvostaa!