Sukulaisnainen kutsui minua "kuivaksi". Mitä se tarkoittaa?
Olen hoikka, hän ylipainoinen. Siihenkö liittyy?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
ei liity välttämättä painoon, voi olla koko olemuksen tietynlainen "jäntevyys, luisevuus", ei pehmeyttä, poikamainen kroppa, kasvot hieman mitäänsanomattomat, ilmeettömät. Jotkut urheilijat näyttävät kuivilta..
voi olla myös luonteen kuivuutta, eli jonkinlaista aneemisuutta, asiallisuutta, totisuutta..
Niinkuin Sanna Marin.
tällanen naisen haukkumis provo tällä kertaa..
"Olen hoikka, hän ylipainoinen. Siihenkö liittyy?"
joo, kaikki liittyy ihan aina sinun paremmuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä asiayhteys?
Ei siinä oikein ollut mitään asiayhteyttä. Olin vasta tullut juhlapaikalle. En ollut ko. henkilöä nähnyt vuosiin. Oletin että viittasi jotenkin ulkonäkööni. Hän on, tai oikeastaan koko perheensä on, sellainen rehevä, myös äitini on samanlainen. Isäni ja minä taas olemme hoikkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis en ollut edes keskustellut hänen kanssaan mitään, emmekä olleet tavanneet moniin vuosiin joten ei tuo mihinkään luonteeseen voinut liittyä. Hän vain totesi ohimennen "Sarakin on tuollainen kuiva".
Ap
Hän on kateellinen sinulle siitä, että olet onnistunut pitämään itsesi hoikkana.
Sama kateus huokuu myös monista tämän ketjun kommenteista.
Ei mitään uutta olen kuulut vuosia: Helppoahan sinun on kun olet tuollainen kusiluistin,olemme puhuneet: Kävelysi on neuroottista,kävelet jotta et liho!Vatavaa pulskalta ystävältäni : Et liho kun kävelet,helpoahan sinun.Hito soikon koskan en toisen ihmisen kiloihin puttunut,kannustanut ulkoilun, kaiken kokoisia naisia varsinkin kun ollaan eläkellä ja puhunut kuin tärkeää on ulkoilu,kuin ajan halita ja ruoka rytmi. Mutta todella jos numero 1 on some ja saippua opperatTV ja kipujen valittamien soffa perunana antaa olla.Toivosin pitävät omat mölyt mahassa vaan normi painoisille.
"Hän on minua 5 vuotta vanhempi, siitä varmasti johtuu"
"Hänellä on minua pienemmät rinnat, siitäkö johtuu?"
"Minun mieheni tienaa enemmän kuin hänen, siitäkö johtuu"
"Saan enemmän huomiota miehiltä, siitäkö..."
"Minulla on pitkät hiukset, hänellä ei, siitäkö.."
keksi parempia provoja..
Samaa mistään mitään tajuamatonta sarjaa kysyä "Mitä tarkoittaa tarkoittaa?" Kuiva = kuiva, kts sanakirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Paremmuuteeni? Minusta tuo oli väheksyntää, kun ei ole isoja rintoja jne.
Eikä ole tosiaan mikään provo. Hän todellakin kutsui minua "kuivaksi". Ja se tuntui oudolta ja epämiellyttävältä.
Ap
Ilmeisesti joudut tämän totuudenlaukojan seuraan muusten kuin omasta aloitteestasi. Nou hätä, katse horisonttiin ja unohda. Älä rakenna identiteettiäsi muiden ihmisten mielipiteiden varaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mistään mitään tajuamatonta sarjaa kysyä "Mitä tarkoittaa tarkoittaa?" Kuiva = kuiva, kts sanakirjasta.
No, hohhoijaa. Esim. eri murrealueilla on erilaisia merkityksiä. Ei kaikki ole sanakirjassa 🤦♀️
Ulkonäöllisesti se meinaa sellaista, jolla ei ole rasvaa lainkaan. Katso maratoonareiden kuvia, osa niistä on pelkkää luuta, nahkaa ja lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta olen kuulut vuosia: Helppoahan sinun on kun olet tuollainen kusiluistin,olemme puhuneet: Kävelysi on neuroottista,kävelet jotta et liho!Vatavaa pulskalta ystävältäni : Et liho kun kävelet,helpoahan sinun.Hito soikon koskan en toisen ihmisen kiloihin puttunut,kannustanut ulkoilun, kaiken kokoisia naisia varsinkin kun ollaan eläkellä ja puhunut kuin tärkeää on ulkoilu,kuin ajan halita ja ruoka rytmi. Mutta todella jos numero 1 on some ja saippua opperatTV ja kipujen valittamien soffa perunana antaa olla.Toivosin pitävät omat mölyt mahassa vaan normi painoisille.
Hito soikon, kalamaa pashapölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hohhoijaa. Esim. eri murrealueilla on erilaisia merkityksiä. Ei kaikki ole sanakirjassa 🤦♀️
No jollei halua tajuta, tulkita ja/tai jättää tuollaisia tyhjiä uliletkautuksia omaan arvoonsa niin ei voi mitään.
Halusi loukata? Häpeää oman perheensä ylipainoisuutta?
Tyyppi on vain yksiselitteisesti ilkeä ja huonokäytöksinen. Täsmälleen sama asia kuin kutsua ylipainoista läskiksi. "Kuiva" on haukkumasana, jolla halutaan loukata hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmuuteeni? Minusta tuo oli väheksyntää, kun ei ole isoja rintoja jne.
Eikä ole tosiaan mikään provo. Hän todellakin kutsui minua "kuivaksi". Ja se tuntui oudolta ja epämiellyttävältä.Ap
Oletko kenties liian laiha hänen mielestään? Kuivunut hänen silmissään. Siitä sana kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asiayhteys?
Ei siinä oikein ollut mitään asiayhteyttä. Olin vasta tullut juhlapaikalle. En ollut ko. henkilöä nähnyt vuosiin. Oletin että viittasi jotenkin ulkonäkööni. Hän on, tai oikeastaan koko perheensä on, sellainen rehevä, myös äitini on samanlainen. Isäni ja minä taas olemme hoikkia.
Ap
ihonalaisen rasvakudoksen puuttumisen vuoksi aavistuksen kuihtunutta olemusta kutsutaan kuivaksi. Siihen voi liittyä esim. maratoonarimaista jäntevyyttä.
Kysymyksesi muotoilu antoi sinusta hieman lapsekkaan, haavin kanssa liikkeellä olevan vaikutelman. Sukulaisesi kuulostaa tahdittomalta.
Maratoonarit näyttää usein kuivilta. Karita Tykkä näyttää kuivalta =liian laiha.
Kuiva tyyppi on tylsä ja liian asiallinen
Sitä harmittaa omat kehopositiiviset läskit ja yrittää kuittailemalla vakuuttaa itselleenkin, että läski on kaunista ja haluttavaa.