Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juomisen jälkeen monen päivän masennus

Vierailija
10.04.2022 |

Kuinka monta päivää teillä kestää?
Mä join toissapäivänä ja h*lvetti kun ahdistaa ja masentaa. Yleensä kestää sen yhen jälkipäivän, mutta nyt jo toka menossa.

Ja harvoin käyn viihteellä :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 3-4 päivää silloin, kun totesin ettei enää huvita. Viimeiset neljä vuotta olen juonut korkeintaan alkumaljan juhlissa, en aina sitäkään kokonaan.

Vierailija
2/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juomisen jälkeen on morkkis, vaikkei oikeastaan edes ole tehnyt mitään tyhmää, juominen rikkoo omaa mieltä. Kannattaa harkita määriä tai kertoja, tai ehkä jopa molempia.

Itse päätin aikanaan vetää paussin ja sen jälkeen totesin, etten alkumaljaa ja ruokajuomaa lukuun ottamatta ota alkoholia. Usein saatan olla ottamatta lainkaan. Teen päätöksen sen perusteella haluanko itse. En sen perusteella, mitä yhteisö odottaa. En ota alkoholia, jos vituttaa tai joku painostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula saattaa lailaista pidempikestoisenkin nasennuksen.

Vierailija
4/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholinkäyttö kokonaan, se ei todellakaan sovi sinulle. Toisille sellainen nollaaminen välillä on rentouttavaa, siitä tulee korkeintaan päänsärkyä seuraava päivä, ei masennus oo normaali krapulan oire, alkoholi voi pahentaa mielenterveys ongelmia.

Vierailija
5/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Tänään jo vähän helpottaa mutta en jaksa tehdä yhtään mitään. Haluan vain olla peiton alla.

Juomisen takia taas kuluu ihan turhaan aikaa hukkaan. Typerää. Mun viikko on ainakin pilalla kännien takia.

Vierailija
6/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kerhoon. Viikko siipi maassa..

Vi**u kun voi edes nollata ilman katastrofaalista masea. :(

Vierailija
7/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakatkaa päätä seinään..mikä aiheutti muutaman päivän morkkiksen? Mitä pitäisi asialle tehdä?

Jos ette tiedä vastausta, jatkakaa samaan malliin.

Vierailija
8/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B6 vitamiinia kannattaa ottaa kun alkoholi polttaa sitä.

Vierailija
9/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän alkoholi vaikuttaa dipamiiniin ja aiheuttaa masennusta. Etenkin jos siihen on taipumusta kannattaa pysyä erossa.

Vierailija
10/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä juon. Vesi ei aiheuta mitään mutta coca-colasra tulee ihan karmea olo!

Vierailija
11/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn kerhoon. Viikko siipi maassa..

Vi**u kun voi edes nollata ilman katastrofaalista masea. :(

Päänupin voi nollata muillakin, terveellisillä tavoilla. Jos viinanjuonti ei hanskassa pysy, parempi olla kännäämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän