Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet eivät tee kotitöitä?

Vierailija
10.04.2022 |

Monen sinkkumiehen koti on todella sotkuinen eivätkä he osaa tehdä ruokaa tms.

Odottavatko, että joku nainen siivoaa ja tekee ruokaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön pilviveikko, jokainen naiseni on ollut kuvaamasi kaltainen. Itse olen siisti ja hyvä kokki.

Vierailija
2/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksa. Sotkuisuus ei haittaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän tarvitse. Heillä on äiti, tyttöystävä, sisko tai joku muu nainen, joka käy siivoamassa tarvittaessa. Ja kun mies asuu yksin, ei kenenkään tarvitse siivota.

Vierailija
4/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenhän. Tänäänkin olen kokannut, imuroinut ja pessyt pyykkiä.

Vierailija
5/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa enkä kokkaa, muttei tänne kenenkään niitä tarvitse tulla tekemään. Tai no siivoan sitten viimeistään kun oikein pahaksi menee. Ja vaikka menisin naiselle kylään niin se tuntuu ärsyttävältä jos nainen sitten mulle kokkailee, voisin elellä niillä omilla poikamiesmenetelmillä sielläkin ja kummatkin syököön omiaan.

Vierailija
6/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehissä on sekä siivottomia että siistejä tapauksia, kuin myös sinkkunaisissa. Ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä, mutta ap tykkääkin yleistää.

Vierailija
7/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut väärässä seurassa. Jokaisen miehen koti joka asuu yksin.On siisti.Usemmin siistimpi kuin yksin asuvan naisen. Lisäksi miehet osaavat tehdä ruokaa sinkku miehinäkin!

Vierailija
8/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta naiset saa brassailla että kuinka paljon ne tekee kotitöitä ja kuinka vähän taas miehet. Tilastot ei mitenkään erittele sinkkuja ja parillisia. 

Vierailija
9/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ole vähän tietyntyyppisten hiiri miesten hommaa. Kunnon Viikinki mies asuu sotkun keskellä ja tilaa pizzaa. ITsekin siivosin viimeksi ennen joulua. Kalsareita on niin paljon ja yhet kestää monta päivää, niin kestää 3kuukautta ennenkuin laitan pesukoneen päälle. Kunnon viikinki ei välitä koristautua vaan vetää jotku kuteet niskaan, eikä ole mikään metrosekssuaallinen. Ruokaa osaan tehdä, mutta se on jauhelihasta, josta osaan tehdä pihvit ja pyörykät. Siihen pottuu mukaan niin muuta  ei tarvii osata tehdä.

Vierailija
10/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen elämä on raskasta ja alituista taistelua tuulimyllyjä vastaan. Vaadin sinkkumiesavustusta, 500e/kk. Vasta silloin oltaisiin etuoikeutettujen naisten kanssa samalla viivalla.

Vierailija
11/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun koti on siisti ja puhdas. Uskallan väittää että yleensä aina siistimpi kuin tyypillisen sinkkunaisten asunnot. Ei vaatekasoja, keittiö puhdas ruuan tekemisen ja ruokailun jälkeen, wc on puhdas, makuuhuoneet on siistit, olohuoneen pöydillä ei ole turhia tavaroita, vaatehuone on siistissä ojennuksessa, ...

Vierailija
12/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun koti on siisti ja puhdas. Uskallan väittää että yleensä aina siistimpi kuin tyypillisen sinkkunaisten asunnot. Ei vaatekasoja, keittiö puhdas ruuan tekemisen ja ruokailun jälkeen, wc on puhdas, makuuhuoneet on siistit, olohuoneen pöydillä ei ole turhia tavaroita, vaatehuone on siistissä ojennuksessa, ...

No mutta..wau. sinusta vielä taistellaan ! taidat olla isä/ aviomies matskua.

Vierailija
13/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin taistellaan kun ei riitä minimitason perusasioiden itsenäinen suoritus romanttiseen kiinnostukseen.

Vierailija
14/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo enemmän ap:n miesmausta kuin sinkkumiehistä yleisesti. Miksi sinä menet tuollaisten renttujen kämppälle?

Vierailija
15/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kämppäni on ollut siisti vielä kolme viikkoa suursiivouksen jälkeen, oli silloin joskus kun olin poikamies.

Vierailija
16/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua, elämä on pelkkää pa skaa. Onneksi kohta kaikki kuollaan sodassa. Todella jännittävää.

Vierailija
17/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin taistellaan kun ei riitä minimitason perusasioiden itsenäinen suoritus romanttiseen kiinnostukseen.

Tai sitten minulla on vähän tarkemmat kriteerit naisseurani suhteen? Minua ei kiinnosta sotkuisesti elävät naiset koska se kertoo myös jotain sotkuisen ihmisen muustakin elämästä. Ja toisekseen, pidän siitä että kotona on perus siistiä eikö asunto näytä miltään läävältä. Siistissä asunnossa viihtyy paremmin kuin sotkuisessa asunnossa. Eipä muuta. Kukin tavallaan.

Vierailija
18/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en tee noita, kun täällä ei ole naista jäkättämässä, että pitäisi. Ihana rauha.

Vierailija
19/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten minulla on vähän tarkemmat kriteerit naisseurani suhteen? Minua ei kiinnosta sotkuisesti elävät naiset koska se kertoo myös jotain sotkuisen ihmisen muustakin elämästä. Ja toisekseen, pidän siitä että kotona on perus siistiä eikö asunto näytä miltään läävältä. Siistissä asunnossa viihtyy paremmin kuin sotkuisessa asunnossa. Eipä muuta. Kukin tavallaan.

Joo, ja on 27 vuotta on avioliittoa takana ja nyt olen ollut pari vuotta sinkkuna.

Vierailija
20/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Voin väittää, että harvemmin on n. 30 vuoden aikana tullut vierailtua edes lähelle yhtä siistissä naisen asunnossa.

Sen lisäksi kokkaan keskimäärin paremmin, kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi