Surettaa
Jotenkin surullista huomata, että mies on onnellisempi siskojensa kanssa kuin minun kanssani. Mies lähti viettämään iltaa siskojensa ja näiden puolisoiden kanssa. Kiva katsella instagramista kuvia, joissa mies on niin iloisen ja onnellisen näköinen -ja kotona on kuin sitruunan syönyt.
Ehdotin miehelle pari viikkoa sitten, että vietäisiin lapset hoitoon yöksi ja mentäisiin kahdestaan syömään ja viettämään iltaa. Mies vaan totesi, että joo täytyy miettiä. Yritin parin päivän päästä uudestaan ja taas sama vastaus. Mun seurassa on ilmeisesti jotain vikaa, kun mun ehdotukset ei kiinnosta. Ja siskonsa illanistujaisiin oli heti lähdössä, ei tarvinut yhtään miettimisaikaa.
Kai mä sitten olen paska ja typerä ihminen, kun mies ei halua mun kanssa aikaansa viettää. Ja sekin tuntuu pahalta, kun lapsi halusi tänään soittaa miehelle mun puhelimesta. Mies vastasi varsin tympeällä äänellä, kun luuli että minä soitan. Heti muuttui ääni, kun kuuli että lapsi siellä soittaa. Tuntuu pahalta.
Kommentit (3)
Eikö ne siskot sinua kutsu illanistujaisiinsa yms? Kai ihmettelevät miksi et tule koskaan - vai eivätkö he pidä sinusta? Minkäikäisiä muuten olette?
Vanhempi siskoista on samanikäinen kuin minä ja alkuvaiheessa käytiin yhdessä baareissa. Mua alkoi jossain vaiheessa se jatkuva viihteellä olo kyllästyttää ja putosin sitten tavallaan kelkasta, kun toinen sisko jatkoi baareissa juoksemista. Tää nuorempi siskoista oli pari vuotta sitten tietämättään avautunut musta yhdelle yhteiselle tuttavalle, ihmetellyt mm. miksi veljensä on nainut tällaisen hiljaisen hissukan ja ihme, että meillä on lapsia. Anoppilassa ja lasten synttäreillä lähinnä näitä siskoja tapaan, ei juurikaan olla muutoin enää yhteyksissä.
En itse asiassa tiedä oliko mua kutsuttu vai ei, koska mies tyypilliseen tapaansa ilmoitti samana päivänä, että " meen illalla siskolle". Ei pyytänyt mukaansa tai mitään. En viitsinyt sen tarkemmin kysellä, koska yritän lasten takia pitää ilmapiirin kotona rauhallisena. Mieheltä menee nykyisin herne nenään, jos asioista yrittää puhua; vastauksena on älä jankuta / en oo sulle tilivelvollinen / mikä sulla on taas ongelmana kun siinä raivoat.
Saattaa kyllä hyvinkin olla, ettei mua oltu edes pyydetty. Joku vika mussakin varmasti on, kun anoppikaan ei enää tunnu pitävän musta. Anopille on mieluisampia ne olutta kittaavat vävyt, joille tarjoillaan juomat nenän eteen...mä olen nykyisin osastoa "ai niin, pitäiskö sulle jotain kahvia keittää". Jotain mä varmaan olen tehnyt väärin, mutta mitä?
ap
Onko sulla minkälaiset välit näihin siskoihin? Voisitko heidän kanssaan purkaa sydäntäsi ensin jos miehestäsi ei siihen nyt ole?