Ohuet kamalat hiukseni, apua
Olen totaalisen kyllästynyt hiuksiini ja nyt kaipaan hyviä neuvoja ja vinkkejä, millainen hiusmalli sopisi minulle.
Hiukseni ovat siis todella ohuet. Tarkoitan sitä että niitä on vähän ja hiuskarvat itsestäänkin ovat ohuita. Lisäksi hiuslaatu on kammottava..niissä on taipumus kihartuvuuteen, mutta silti hiukset eivät jaksa kihartua kokonaan, vaan menee sellaiseen ihmeellisen pehkotilaan sieltä täältä.
Olen nyt yrittänyt kasvattaa hiuksia, mutta lopputulos on se, että hiukset ylhäältä ovat liimana päässä ja pituus pöyheänä ja takkuisen näköisenä olkapäillä.
Aivan lyhyttä en ole koskaan uskaltanut leikkauttaa, olisiko siinä ideaa? Millainen lyhyt malli sopisi ohuille hiuksille? Huom. En halua sellaista kananpeppua.
Lisätiedoksi, että olen hoitanut hiuksiani kyllä kampaamotuotteilla ja yrittänyt vahvistaa niitä lisäravinteilla, mutta melko tuloksetonta.
Kommentit (12)
Nuo pixie-leikkaukset ovat kyllä äkkiseltään katsottuna tosi kivoja. Taidan perehtyä selailemaan niitä. Sitten kun saisi kerättyä rohkeutta että uskaltaisi toteuttaa... olen kyllä niin epätoivoinen näiden hiusteni kanssa, että alan olla kohta valmis jo sovittamaan peruukkiakin, joten miksen ennen sitä kokeilisi lyhyttä :D
ap
Jos olet siro ja kasvojesi malliin sopii niin leikkaa sellainen lyhyt poikatukka mallia Jean Seberg. Jos löytyy vähän vähemmän rohkeutta niin polkkatukat sopii kaikenmallisille kasvoille ja jokaiselle hiustyypille, jopa meille liruleteille - mullakin kampaaja leikkasi eilen taas polkkaan kun 4kk:n kasvattamisen jälkeen lopputulos oli pelkkää höttölatvaa, tämä kun ei kasva kauniina niin turha sitä on enää yrittää.
Tai sitten voit ottaa tuuhennoksen hiuslisäkkeillä...
Mulla on ohuet ja liukkaat hiukset . Vaaleat raidat karhentaa hiukan joten otan niitä säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:34"]Mitä hiustuotteita käytät?
[/quote]
Tällä hetkellä kokeilen ID Hair Elements-tuotteita pesussa. Tulos ei ole sen kummempi kuin muidenkaan pesuaineiden kanssa, joita olen kokeillut laidasta laitaan.
Muotoiluun olen käyttänyt hiuspuuteria, joka on luottojuttuni mitä ilman olisin varmaan jo ajellut kaljuksi tai leikannut koko pääni iri. Kiinnittelen kampaukset vain hiuslakalla. Muotoilutuotteita en siis juurikaan ole enempää kokeillut.
Minun mielestäni kaikkein helpoimmalla pääsee kun käyttää peruukkia. Eipä mene aamuisin yhtään aikaa siihen, että yrittää näprätä ohutta tukkaa paremman näköiseksi. Peruukin käyttäjien keskuudessa on yleistä katumus siitä, ettei ole siirtynyt niiden käyttäjäksi jo paljon aikaisemmin.
Tuo Jean Seberg-tyyli olisi vähän liian rohkea kokeilu ehkä. Olen tosiaan siro sekä kasvoiltani että koko yläkehosta, mutta jalkani, takapuoleni ja lantioni ovat todella vahvat, olen siis aikalailla päärynämallinen, mutta ilman mitään rintavarustusta. Yritänkin nimenomaan tasapainoittaa sitä saamalla edes vähän näyttävyyttä hiuksiin. Ainakin tämä kasvattaminen oli todella surkea idea.
ap
Osta Sokoksen seuraavilta Hiustenhellimisviikoilta Nioxin 4-kokeilupakkaus n. 25 euron hinnalla. Shampoo, hoitsikka ja päänahan käsittelyaine pakkauksessa. Ainoa, joka todella on jämäköittänyt minun harvaa, ohutta ja lasimaista tukkaani. Niin ja kunnon leikkaus! Lyhyen tukan kanssa saa sitten juosta kampaajalla kerran kuussa
Joku tämäntyylisistä, mikä olisi eniten mieleen.
Kasvata rintsikkamittaan ja anna kuivua aina itsestään, älä käytä kuumia rautoja yms äläkä muotoilutuotteita. Laita yöksi nutturalle.
Minulla on samanlainen hiuslaatu ja leikkuutin lyhyeksi. Sen verran jätin pituutta, että vähän voin vaihtelua saada kampauksiin. Olen todella tyytyväinen enkä enää yritäkään kasvattaa hiuksia. Googlaa pixie hair tai bob hair ja löytyy tosi kauniita lyhyitä hiusmalleja.