Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164/118

Vierailija
03.10.2015 |

Olin joskus ja seksiä oli joka päivä. Olen ollut aina kaunis. Mallin töitä tehnyt jopa. Hyväkuntoinen ja upea olin vaikka olin 118 kg eli 50 kg ylipainoa. Töissä kävin, en koskaan saikulla. Liikuin joka päivä. Heräsi tämä ajatus vaan kun täällä kauhisteltiin 50 kg ylipainoisen seksielämää. Ei 164/118 ole mikään sänkyyn jämähtänyt valas. No mutta. Laihdutin ja tällä hetkellä olen 54 kg. Samaa elämää elän kuin ennenkin. Ainoa toki että sairausriskini ovat tippuneet. Siksi laihdutinkin. En ollut vielä sairas 118 kg mutta halusin pienentää riskejäni ja laihdutin. Mutta siis elämäni on muutoin melko samanlaista kuin 2 vuotta sitten ollessani 118 kg.

-Ex-lihava-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis mallin töitä tietenkin ennen lihomistani. Ennen kuin tähän joku takertuu.

Ap

Vierailija
2/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laihdutit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:58"]Miten laihdutit?
[/quote]

Syömällä vähemmän kuin kulutin. Kesti 1,5 vuotta.

Ap

Vierailija
4/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajoit tällä aloituksella takaa? Onnittelut painontiputuksesta.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
5/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pätkä malliksi. Itse olen 180 ja tehnyt oikeasti mallin töitä silloin kun painoin 56 kiloa. Nykyään järkyttävä paino kun olen suurperheen leipomista harrastava äiti. Totta toki että me paksutkin ollaan himokkaita :) 

Vierailija
6/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:00"]Mitä ajoit tällä aloituksella takaa? Onnittelut painontiputuksesta.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

[/quote]

Sitä ajoin takaa ettei 118 kg ole sängyssä puolikuolleena makaava liikuntakyvytön möykky. Kiitos. Se ei ollut helppo urakka. Enää en aio palata samaan. Vaikka se vaatiikin erittäin tiukkaa elämää. Jos palaan vanhaan, lihon äkkiä samoihinmittoihin.

Ap

Vierailija
7/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:07"]Aika pätkä malliksi. Itse olen 180 ja tehnyt oikeasti mallin töitä silloin kun painoin 56 kiloa. Nykyään järkyttävä paino kun olen suurperheen leipomista harrastava äiti. Totta toki että me paksutkin ollaan himokkaita :) 
[/quote]

Joo lähinnä kasvo- ja mainosmallin töitä tein.

Ap

Vierailija
8/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
9/9 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ketjun, kun luulin noita verenpainelukemiksi. Sori, jatkakaa toki. Painojutut ei kiinnosta, kun niitä tulee joka päivä telkusta ja on juttuja lehdissä.