Mikä on paras suklaa (tehdasvalmisteinen, jota saa Suomesta)?
Haluan ostaa sitä! Siksi pitää olla myynnissä Suomessa ja niin, että pystyy kohtuullisella vaivalla ostamaan. Olen käynyt kyllä esim. Fiskarssissa Petri’s suklaita ostamassa (tai jotain sinnepäin) ja hyviä olivat, mutta nyt en tarkoita tuollaisia käsityösuklaita vaan tehdasvalmisteisia. Ja Sveitsissä olen maistellut hyviä, joita ikävä kyllä ei saa Suomesta.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen tietysti
Se onkin hyvää mutta olen syönyt sitä usein. Kaipaisin vaihtelua. Ap
Mä en tiedä että onko mun makuaisti jotenkin huono, vai mikä, mutta oon testaillut luultavasti kaikki markettien tummat suklaat läpi ja musta tosi usein niissä on jotenkin kumma maku. Maitosuklaasta en tykkää kun musta ne maistuu jotenkin muovilta nykyään. Mutta Lidlin J.D.Gross 70% tumma suklaa on ihan tosi hyvää. Siinä ei oo sellasta kummaa sivumakua niin kun vaikka Maraboun omassa. Hinnallakaan ei oo pilattu, oisko ollu viimeks 1,19€/ 125g levy. Kehtaako tällästä ees julkasta..
Vanha Royal. Saa vielä, mutten kerro mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha Royal. Saa vielä, mutten kerro mistä.
Pertsan grilliltä. Siinä on lisänä eltaantuneen hampurilaisrasvan ja tupakan aromit
Fazerin taloussuklaa on parasta ja edullista.
Lidlin 46% tai 53% tai mikä se nyt on. Levy.
Tykkään Fazerin vaaleasta maitosuklaasta. Ja tummista olisiko ollut Pirkan tumma suklaa, jossa on kaakaonibsejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä että onko mun makuaisti jotenkin huono, vai mikä, mutta oon testaillut luultavasti kaikki markettien tummat suklaat läpi ja musta tosi usein niissä on jotenkin kumma maku. Maitosuklaasta en tykkää kun musta ne maistuu jotenkin muovilta nykyään. Mutta Lidlin J.D.Gross 70% tumma suklaa on ihan tosi hyvää. Siinä ei oo sellasta kummaa sivumakua niin kun vaikka Maraboun omassa. Hinnallakaan ei oo pilattu, oisko ollu viimeks 1,19€/ 125g levy. Kehtaako tällästä ees julkasta..
On. Makuaistisi on huono.
Lindor valkoinen.