Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESKITTYMISHÄIRIÖ

Vierailija
09.04.2022 |

Mua on ihmetyttänyt pitkään se, että uskon itselläni olevan ad(h)d. Oon huomannu tarkkaamattomuutta ja impulsiivisuutta. Kysyin kavereiltani voisivatko he uskoa minulla olevan keskittymsihöiriö ja ovatko he huomanneet jotain sen suuntaisia oireita. Luokan valvojani on sitä mieltä, että minulla on ilmiselvästi adhd, mutta olen hänelle tiukasti sanonut että EI ole kun en ole halunnut silloin testeihin. Epäilen vanhempieni olevan nihkeitä, vähätteleviä ja epäuskoisia mun adhdsta , koska perustelisivat sillä että isoveljelläni add joten minulla ei voi silloin olla, koska olen täysin erillainen kuin hän. En ole kuitnekaan vielä edes vihjaillut vanhemmille tästä. Kannattaako heille jutella asiasta ja MITEN?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siis myös kaverini olivat sitä mieltä, että voisi hyvinkin olla ja huomaavat päivittäin oireita, jotka selittyisivöt adhdlla. Mitenköhän tuolla 2 asteen koulutuksen puolella mahtaa erityisjärjestely asiat järjestyä? Onko mahdollista saada pienempää luokkaa? Tai edes että opettajilla olisi tieto asiasta ja osaisi ottaa huomiaan, nimittäin näin yläkoulunpuolella alkaa pikkuhiljaa musertaa sisältä kun saa kuulla kuinka aikaansaamaton, laiska, häirikkä, levoton, ja vaan puhun kokoajan...

Vierailija
2/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka keksi ne "olenko psykoosissa?" -ketjut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole? Kuinka niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme