Mies käyttää salaa dildojani!!
Minulla on muutama dildo yöpöydän laatikossa ja olen nyt useasti huomannut että ne on vaihtanut paikkaa laatikossa. Asumme kahdestaan mieheni kanssa, eikä kukaan muu kun hän ole niihin voinut koskea. Nuuhkin niitä ja mielestäni toinen niistä haisee kakalle. Itse en niitä ”sinne” käytä. Pelkään mieheni olevan homo, mutta en uskalla asiaa suoraan häneltä kysyä. Apua, mitä pitäisi tehdä?!
Kommentit (18)
jätä ne miehen käyttöön ja hommaa itsellesi uusia mitkä jemmaat jonnekin muualle. Kakkapöpöt pillussa ei ole hyväksi. Se että mies niitä tykkää lainata ei tarkoita että hän olisi homo. Voisitte vaikka hommata tapin miehelle yhteisiin leikkeihin?
Pitäisi muuttaa pois Porvoosta, ei muualla tällaista tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
On varmaankin alueellisia eroja, mutta tiedän omasta kokemuksestani, että tätä tapahtuu myös Turussa.
jätä se sika. heti! Selvästi heebo yrittää nauttia seksistä vähän samoilla keinoinen kuin sinäkin. Kamala Mies! yök! Masturbointi on ihanaa ja sallitu vain ja ainoastaan naisille - miehet ovat ällöttäviä runnkareita, etenkin jos samoilla leluilla nauttivat. Jätä ja huolestu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaankin alueellisia eroja, mutta tiedän omasta kokemuksestani, että tätä tapahtuu myös Turussa.
Luonnollisesti, molemmissa paikoissa on ruotsinkielisiä.
Sano miehellesi, että ainakin pesee dildosi hyvin (saippua riittää) käytön jälkeen.
Ei miehesi homo toki ole, käyttää dildojasi vain sen naapurin rouvan kanssa.
Ei siinä sen kummallisempaa ole.
Nyt haisee provolle. Salaa katsoin naisen leluja. Vertasin omaan sen kokoon. Siinä mielessä ihan hyvin vaikka omasta mielestä toi saisi olla isompi. Me leikittiin joskus aika tuhmia. Leluista pienin tuntui aika paljolta. Kun juteltiin myöhemmin niin nainen sanoi nyt vähän tiedät miltä se tuntuu perseessä.
Siitä kyllä huomautin sä itsen halusit sitä. Hän vänkyröi etten kieltänyt kun käytti lelua. Mä vastasin siihen että kun suostutaan leikkimään niin silloin pitää kestää leikit. Oli meillä sovittu juttu että jos jokin on liikaa niin saa sanoa leikin poikki.
Aivan liian usein oli mun vuoro olla se komenteleva. Naisen selitys siitä. Sä keksit enemmän juttuja. Tykkäsi siitä kertoi jo meikkaaminen ja asujakin. Tuli sanottua kumpaa varten meikkasit? haista vit... Sanoin vain toivottavasti ei haise.
Neito oli silläkin kertaa valmiiksi märkä. Sinne suuta ja sormia. Oli se kivaa kun nainen pyysi lopeta nyt on mun vuoro välillä. Paras fiilis ikinä kun nainen teki mulle juttuja ja sanoi sä saatanan sika teet mut hulluksi.
Naisilla on jokin juttu sanoa miehiä sioiksi. En tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehellesi, että ainakin pesee dildosi hyvin (saippua riittää) käytön jälkeen.
Jotkut materiaalit ottavat paskanhajun itseensä, eikä irtoa kyllä millään pesuaineella. Roskiin ovat lähteneet ja uutta parempaa tilalle.
Oisko provo. Mä pidän huolen että ne on samassa asennossa takaisin ja ei haise kun huuhtelee suolen ennen sitä.
Mitä pitäisi tehdä?
Hankkia elämä ja lopettaa provoilu. Siellä taas kikkeli kovan tumputetaan ja luetaan vastauksia.
Kondoomit dildojen päälle, niin jo on hyvä.
Mihesi kuuluu todennäköisesti perussuomalaiseen puolueeseen.
Muiden pulueiden miehet ei näin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut materiaalit ottavat paskanhajun itseensä, eikä irtoa kyllä millään pesuaineella. Roskiin ovat lähteneet ja uutta parempaa tilalle.
Näin on, myös jotkut anaaliin tarkoitetut lelut imevät hajun sisäänsä, eikä se lähde millään aineella. Kova muovi, silikoni, lasi ja metalli tuntuvat olevan sellaisia materiaaleja, joihin haju ei tartu.
Kastat ne chili tai muuhun tuliseen nesteeseen ja annat kuivua omia aikojaan. Rupee pojalla silmä kirvelee kun kaivaa sen kanssa.....
Koita ymmärtää ap trolli, että yksikään itseään kunnioittava mies ei asu päivääkään naisen seurassa, jolla on useita dildoja.
Ei ole homo,
Haluaa vain nauttia anaalin rassaamisesta.
Ota puheeksi ja kysy ostetaanko oikea tappi vai käyttääkö reilusti kortsua dildo päällä.
Kortsuista kannattaa puhua ettet luule hänen käyvän vieraissa.
Jostain kasvatusoppaasta varmasti löytyy: "Kerro lapselle että sellaisia asioita jotka ovat olleet pyllyssä ei saa laittaa pimppiin. Pahat bakteerit voivat aiheuttaa tulehduksen."
Dildojen käyttämistä voitte harjoitella yhdessä turvallisissa ja painostamattomissa olosuhteissa.
Sano sille että haistelee haiseeko pillussasi paska. Jos ei niin sitten toteat että miten dildot sitten haisee?