Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainaisitko jatkuvasti sellaiselle ihmiselle, joka lainaa tietyn summan, maksaa takaisin ja uudestaan viikon päästä lainaa sen takas?

Vierailija
09.04.2022 |

Mua vaan jotenkin alkanut ärsyttään

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lainaisi. Jos summa on suuri, kyseessähän voi olla vaikka rahanpesu.

Vierailija
2/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi toistamiseen mistään syystä. Seuraavalla kerralla kun ruinaisi rahaa sais selittää mihin rahansa käyttää. En ole mikään pankki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi on sellainen, aina on velkaa ja kun maksaa niin menee alle viikko niin on uutta lainaa vailla. Ottaa päähän mutta minulla ei ole siihen mitään valtaa koska on mieheni äiti.

Vierailija
4/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin aikoinaan kunnes lopulta tietenkin jätti maksamatta.

Kävin puhkoon sen auton renkaat ja laitoin välit poikki ja asia oli sillä taputeltu...

Vierailija
5/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran maksaa takaisin, niin miksipä en lainaisi. Ei minua kiinnosta olla mikään kavereideni moraalinvartija.

Jos sinua ärsyttää, niin älä lainaa. Niin helppoa se on.

Vierailija
6/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin - joko taas ja sitten lainaisin häneltä saman summan.

Vierailija
7/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suosittelisin henkilöä ottamaan luottokortin, jos rahantarve on pieni ja lyhytaikainen. Niin voisi luottokortilla hoitaa asian itse.

Vierailija
8/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on säännölliset tulot, koska maksaa takaisin?

Käyttäytyminen viittaa siihen, että tili on nollilla ennen palkkapäivää.

Vierailija
9/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin lainaamasta. Itsekin joudun venyttämään penniä niin ei tuntunut kovin mielekkäältä.

Vierailija
10/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lainaisi kenellekkään.

Pankit on lainaa varten.

Vierailija
11/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tällaista ystävää , molemmat työkavereita.  Lainasin aluksi, molemmat maksoivat takaisin. Mutta en ole pankki ja tuloni ovat yhtä pienet kuin heidänkin, joten minulla ei ole varaa lainata yhtään mitään kellekään. Tai no lapselle tietysti, mutta se on eri asia.

Sanoin hyvin jyrkästi ja selkeästi, etten ikinä enää lainaa euroakaan ja ymmärsivät kyllä. Autan toista heistä muutoin, kuskaamalla kun hällä ei ole autoa ja lahjoitan hälle kaikenlaista tavaraa myös. Mutta rahaa en lainaa.

Vierailija
12/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaisitko kivalle ja siistille naisihmiselle 2000€ maksan varmasti takaisin.

Vierailija
13/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tällaista ystävää , molemmat työkavereita.  Lainasin aluksi, molemmat maksoivat takaisin. Mutta en ole pankki ja tuloni ovat yhtä pienet kuin heidänkin, joten minulla ei ole varaa lainata yhtään mitään kellekään. Tai no lapselle tietysti, mutta se on eri asia.

Sanoin hyvin jyrkästi ja selkeästi, etten ikinä enää lainaa euroakaan ja ymmärsivät kyllä. Autan toista heistä muutoin, kuskaamalla kun hällä ei ole autoa ja lahjoitan hälle kaikenlaista tavaraa myös. Mutta rahaa en lainaa.

No huh onneksi ei itselläni noin kurjia ystäviä tai sukulaisia. Jos en pulassa niin ei tarvitse edes lainaa vaan auttavat rahallisesti.

Vierailija
14/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi S.

Vierailija
15/15 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan, vaikka se vähän ärsyttääkin. Ei kuitenkaan ole iso vaiva itselle ja maksaa aina takaisin, niin olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi