järkyttävä näky mäkkärissä
Pikkutytöllä oli punaiseksi värjätty tukka ja huulipunaa!
Äiti puhui ruotsia eli saattoi olla ettei ollut suomalainen.
Oli hilkulla etten sanonut mitään!
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:54"]Niin meilläkin on 5v värjätty joku pikkuinen kohta ja käyttää välillä ripsaria sekä huulikiiltoa.
[/quote]
Esiintyykö lapsipro:na?
Sillon muinoin ysärillä, kun olin itse pikkutyttö, niin joka parturireissulla hiukset "värjättiin" vesiliukoisella värillä. Millon oli sinistä, violettia, pinkkiä ja lupaus hiusväristä oli ainut keino saada minut istumaan riittävän kauan paikallani. Monikohan rouva minua ja äitiäni on paheksuvasti parturipäivinä katsellut! Äitini ei kyllä puhunut ruotsia kuin mummolassa.
Mä kans 6v.reiitin korvat, pöllin mutsin meikit ja niitä sudittiin pitkin naamaa, korkkarit jalassa, purkkaa jäystäen leikittii aikuista, näin 80-luvulla.
Meilläkin 3-vuotias haluaa aina laittaa meikkiä kun äitikin. Annan laittaa vähän huulipunaa. Järkyttykää vaan!! Itsekin sain 80-luvulla lapsena laittaa äidin huulipunaa.
Jos oli hilkulla, ettet sanonut mitään, niin kiinnostaisi kuulla, mitä sitten sanoit.
Niin meilläkin on 5v värjätty joku pikkuinen kohta ja käyttää välillä ripsaria sekä huulikiiltoa.