Rumemmat naiset harrastaa enemmän seksiä
ja vaihtelee kumppaneita kuin kauniit. Empiirisesti tutkittu fakta. Ja lässynlää, en ees halua miestä joten turha tulla selittää "mutta ku seksiin kelpaa kuka vaan". Mä tykkään paneskella ympäriini
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:00"]
Millä tavoin ole ruma ap? Mikä on pahinta mitä ulkonäöstäsi voisi joku sanoa? Otan osaa.
[/quote]En millään lailla omasta mielestäni ainakaan ap
Paneskele mieluummin ja jätä tutkimusten tekeminen heille jotka osaavat valita oikean menetelmän.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:47"]Paneskele mieluummin ja jätä tutkimusten tekeminen heille jotka osaavat valita oikean menetelmän.
[/quote] :D
Pitäähän sitä jollain saada pönkitystä omalle itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:52"]
Pitäähän sitä jollain saada pönkitystä omalle itsetunnolle.
[/quote]Tshih, mistäs ne muut muuten sitä saa? Olisko vaikka vastakkaisen sukupuolen osoittamasta huomiosta? Ja mä saan nimenomaan nautintoa elämään ap
Jaa-a, itse olen kyllä niin saatanan ruma etten kelpaa kyllä edes seksiinkään miehille.
Varmaan pitää paikkansa tuo teesi. Olen nainen, jonka perään katsovat miehet ja naiset. Kauniiksi sanovat molemmat sukupuolet. Olen sinkku ja en harrasta seksiä.
Millä tavoin ole ruma ap? Mikä on pahinta mitä ulkonäöstäsi voisi joku sanoa? Otan osaa.
Mä olen ruma ja oon harrastanut enemmän seksiä, kuin kukaan kenet tunnen (tietääkseni)