Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Meikata voisit enemmän”

Vierailija
09.04.2022 |

Onko kukaan sanonut sinulle noin? Äitini sanoi. Olen siis jo liki 50v. Olisit parempi jos meikkaisit hiukan. Huoh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini laukoi mitä sylki suuhun toi, kun oli yli 70, eli varmaan kohdallasi on sama juttu. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos! Joku mekanismi, joka pitää nuoremman ihmisen kielen kurissa, puuttuu. Ilmeisesti sille ei voi mitään. Älä loukkaannu.

Tsemppiä äitisi kanssa!

Vierailija
2/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mielipiteitä maailmaan mahtuu.

Oma mummoni kommentoi siellä käydessäni aina painoani. Tökki jo teininä, että "olet lihonut". Ajattelin jo tuolloin, että se on hänen mielipiteensä, eikä sillä ole mitään väliä itselleni. Hän seuraa omaa painoaan ja puhuu siitä toistuvasti. Ihminen heijastaa muista ihmisistä usein jotain omaa vajettaan. Ehkei äitisi hyväksy itseään sellaisena kuin itse on. Se on ikävää, muttei sinun tarvitse kantaa hänen epävarmuuttaan. Jos viihdyt meikittömänä tai hennolla ehostuksella, se on sinun asiasi. Mahtavaa, että olet sinut sen kanssa. Muiden mielipiteellä asiasta ei ole merkitystä. Korvasta sisään ja toisesta ulos niin voit keskittyä äitisi kanssa niihin asioihin, joilla on merkitystä. Ps. Mummoni on muutoin todella ihana ja olen aina tykännyt olla hänen seurassaan. Paino-ongelmat ovat hänen asiansa ja minä olen normaalipainoisena ihan sinut oman ulkonäköni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiTÄH? Ensinnäkin naurettava neuvo, ja toisekseen ihme äiti sinulla.

Vierailija
4/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on ollut vähän tuollaista. Varmaan somessakin voi joku niin ajatella.

Pahinta on että olen erinomainen työntekijä mutta työssä voidaan kohdella sovinistisesti. Joskus olen alkanut jättää meikkaamatta. Sitten jotkut voivat pitää reppanana tai epäsuosittuna kohtelusta päätellen. Naispomot ja perinteisemmin laittautuvat taas voivat pitää heihin ihastuneena. Ilman todisteita, mutta tottahan vähemmän viehättävän täytyy heihin ihastua. Aivan järjetöntä.

Samalla olen älykäs ja osaava ja minulla on fiksuja ystäviä ja oma puoliso.

Vierailija
5/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on että olen erinomainen työntekijä mutta työssä voidaan kohdella sovinistisesti. Joskus olen alkanut jättää meikkaamatta. Sitten jotkut voivat pitää reppanana tai epäsuosittuna kohtelusta päätellen. Naispomot ja perinteisemmin laittautuvat taas voivat pitää heihin ihastuneena. Ilman todisteita, mutta tottahan vähemmän viehättävän täytyy heihin ihastua. Aivan järjetöntä.

En ymmärtänyt mitään. Siis naispomot voivat pitää heihin ihastuneena?

Vierailija
6/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erään kertainen miesystäväni. Ei ollut ainoa sammakko, jonka päästi suustaan. Toinen lausahdus oli "olisit minun kakkosnainen". En ollut, enkä meikannut.

Työpaikkani ovat aina olleet sellaisia, joissa harvat ovat meikanneet, suurin osa työkavereista kun on ollut miehiä.

7/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt mitään. Siis naispomot voivat pitää heihin ihastuneena?

Kyllä, koska olen fiksu mutta alemmassa asemassa. Siihen vielä meikkaamattomuus, tai meikit mutta alempi asema. Käytännössä voivat ymmärtää, että osaamiseni puolesta voisin olla paremmissakin töissä, mutta kun en ole niitä saanut, olen jossain jossa pärjäisi vähemmälläkin älyllä. Siitä voi seurata kiusaamisen kaltainen ja jopa ulkonäköön menevä tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi