Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen vastamielenosoitus?!

Vierailija
02.10.2015 |

Siis jo peukutuksista päätellen täällä on enemmän niitä rajat kiinni ihmisiä, niin mistä niitä tonne on ilmaantunu satoja enemmän "kaikkea rasismia vastaan", kun rajat kiinni populaa? Tekis mieli mennä huutelee tonne, että joko oma ego on kiillotettu ja että ei taida olla omia huonoja kokemuksia. Ja hys hys!!!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:40"]

Ei juma, etkö ole vieläkään tajunut että hommabotit paukuttaa skripteillä noita peukkuja. Niillä voi pyyhkiä perseensä.

[/quote]

Tietysti te siellä Sanomassa pystytte manipuloimaan peukutuksia miten haluatte. Suurin osa suomalaisista on kuitenkin maltillisen ja hallitun maahanmuuton kannalla. Olihan se tiedossa, että alatte seuraavaksi manipuloida peukutuksia. Yksi virallinen ketju jokaisesta poliittisesta aiheesta, jossa toistetaan virallista totuutta... Olette varmaan ylpeitä itsestänne, journalismin irvikuvat.

Vierailija
22/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:34"]

Siis jo peukutuksista päätellen täällä on enemmän niitä rajat kiinni ihmisiä, niin mistä niitä tonne on ilmaantunu satoja enemmän "kaikkea rasismia vastaan", kun rajat kiinni populaa? Tekis mieli mennä huutelee tonne, että joko oma ego on kiillotettu ja että ei taida olla omia huonoja kokemuksia. Ja hys hys!!!

[/quote]

Ei juma, etkö ole vieläkään tajunut että hommabotit paukuttaa skripteillä noita peukkuja. Niillä voi pyyhkiä perseensä.
[/quote]

Paskanmarjat jos suurin osa tutuistanikin on vastaan. Pyyhi sinä hesarilla persees. Vai onko ihan aito oikea tumma avannu sulle vaikka oven ja siks kaikki on niin jees ja tervetulleita?
[/quote]
Hommapersujen on tunnetusti mahdotonta myöntää edes pässinselviä faktoja omasta epätehellisyydestä. Kylmä fakta nyt kuitenkin on se, että tämä ketju on avattu 64 kertaa, joten teoreettinenkin maksimi eri henkilöille tässä ketjussa on 64 henkilöä. Kuitenkin lainaamaasi viestiä on alapeukutettu yli 300 kertaa. Riittääkö aivokapasiteettisi tekemään tästä minkäänlaisia johtopäätöksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

:D yli 300 alapeukkua. Joka vielä on niin tyhmä että luulee että näitä ei manipuloida vois nyt ottaa silmän käteen...
[/quote]

No onhan se nyt selkeetä että ton viestin kirjottaja haluu todistaa väitteensä, mutta mun pointti oli että niitä vastustavia on jokatapauksessa enemmän, nää on näitä samoja jotka väittää että nämän alotuksen tehneet ovat yks ja sama ihminen, ja ihan tiedoks että tää on vasta mun toinen tähän liittyen oleva alotus. Menikö kupla puhki? -ap
[/quote]

Mistä sä TIEDÄT että vastustajia on enemmän?
[/quote]

Koska oon haastatellu paljon ihmisiä ja tamperelainen (lehti) kysyi, että haluatko vastaanottokeskuksen naapuriisi tmv. 82% ei ja 18% kyllä

Vierailija
24/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos media olisi paukuttanut ennen ammattiliittojen mielenilmaisua, että kommunistit kokoontuvat jne.Ja jokainen osalistuva olisi luokitltu kommunistiksi. Miekkarien järjestäjien pitäisi poistaa puikoista tälläiset Kaukiset,

Vierailija
25/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa sanotiin äsken, että meillä on unelma-kannattajia enemmän. uskoko oikeasti joku sitä? En minä tunne kun yhtä tuttavapiiristä, joka haluaa näitä tänne . Ei helkkari. Ei voi olla totta?!

Vierailija
26/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

:D yli 300 alapeukkua. Joka vielä on niin tyhmä että luulee että näitä ei manipuloida vois nyt ottaa silmän käteen...
[/quote]

No onhan se nyt selkeetä että ton viestin kirjottaja haluu todistaa väitteensä, mutta mun pointti oli että niitä vastustavia on jokatapauksessa enemmän, nää on näitä samoja jotka väittää että nämän alotuksen tehneet ovat yks ja sama ihminen, ja ihan tiedoks että tää on vasta mun toinen tähän liittyen oleva alotus. Menikö kupla puhki? -ap
[/quote]

Mistä sä TIEDÄT että vastustajia on enemmän?
[/quote]

Koska oon haastatellu paljon ihmisiä ja tamperelainen (lehti) kysyi, että haluatko vastaanottokeskuksen naapuriisi tmv. 82% ei ja 18% kyllä
[/quote]

Asun itse vok:n läheisyydessä ja minusra ne isot laitokset ovat huono idea ja homma pitäis hoitaa järkevämmin, mutta se ei tarkoita että olen sitä mieltä että "rajat kiinni". Asiat ei ole niin mustavalkoisia ja siksi tämä juuri on vaikea kysymys.

Vierailija
27/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:18"]Uutisissa sanotiin äsken, että meillä on unelma-kannattajia enemmän. uskoko oikeasti joku sitä? En minä tunne kun yhtä tuttavapiiristä, joka haluaa näitä tänne . Ei helkkari. Ei voi olla totta?!
[/quote]

Mä en tunne ketään rajat kiinni-tyyppiä mutta kai nyt sen verran pitää kaikkien tajuta että omat tutut ei ole koko Suomen kansa?

Vierailija
28/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:18"]

Uutisissa sanotiin äsken, että meillä on unelma-kannattajia enemmän. uskoko oikeasti joku sitä? En minä tunne kun yhtä tuttavapiiristä, joka haluaa näitä tänne . Ei helkkari. Ei voi olla totta?!

[/quote]

Ehkä jossain Tampereella keskellä työpäivää pidettävässä miekkarissa oli enemmän unelma-hörhöjä.. Kaikki kriittiset oli vielä töissä. Mutta huomenna on toisin, kun lauantaina keskiluokkaiset ja aikuiset ihmiset pääsevät mukaan. Rajat kiinni -miekkarissa tavataan!

Vierailija
29/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole kovin yllättävää että hommabotit tutut ovat pääosin myös hommabotteja. Ei kai kukaan täysjärkinen kaltaistesi kanssa jaksaisi kaveerata.
[/quote]

Verä ittes jojoon.

Vierailija
30/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

Paskanmarjat jos suurin osa tutuistanikin on vastaan. Pyyhi sinä hesarilla persees. Vai onko ihan aito oikea tumma avannu sulle vaikka oven ja siks kaikki on niin jees ja tervetulleita?
[/quote]
Hommapersujen on tunnetusti mahdotonta myöntää edes pässinselviä faktoja omasta epätehellisyydestä. Kylmä fakta nyt kuitenkin on se, että tämä ketju on avattu 64 kertaa, joten teoreettinenkin maksimi eri henkilöille tässä ketjussa on 64 henkilöä. Kuitenkin lainaamaasi viestiä on alapeukutettu yli 300 kertaa. Riittääkö aivokapasiteettisi tekemään tästä minkäänlaisia johtopäätöksiä?
[/quote]

Riittääkö sun aivokapasiteetti kuule lukemaan ja sisäistämään tekstin, sinä itse muokkasit ton viestin sisällön mihin halusit, eli juurikin, että kieltäisin sen mahdollisuuden, että joku voi peukutella mielivaltaisesti. Olen kerran cosmopolitanista voittanut 100e lahjakortin vaateliikkeeseen juurikin tuolla tavalla (tykkäsin kuvastani yli 100 kertaa). Eli nappasin siis toisinsanoen tästä hommabotti viestistä, että hän luulee että suvakkeja on enemmän. Pässi. -ap

Vierailija
31/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:18"]

[/quote]

Tottakai uutisissa voidaan sanoa mitä tahansa. Media on mamumasinoijien omistama. Tyhmät suomalaiset uskovat kaiken mitä uutisissa sanotaan.

Vierailija
32/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kertoo aika paljon se, että näihin Rajat kiinni -mielenilmauksiin on kuitenkin ilmoittautunut ja osallistunut paljon ihmisiä. Vaikka pelko leimaamisesta on kova, ja se ei ole poliittisesti korrektia, niin monet silti uskaltavat.

Onhan se helpompi olla welcome-nami-nami-porukkaa. Tai en nyt ole enää nykyisin varma, tuntuu että monet alkaa olla heihin aika kypsyneitä toisaalta. Vielä kun tapahtuu joku törkeä raiskaus tai vastaavaa, niin saattaa muutamia ahdistaa, että ovat liputtaneet Avointen rajojen puolesta.

Vierailija
33/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:18"]

[/quote]

Tottakai uutisissa voidaan sanoa mitä tahansa. Media on mamumasinoijien omistama. Tyhmät suomalaiset uskovat kaiken mitä uutisissa sanotaan.
[/quote]

No mites noi kuvat? Onko nekin manipuloituja?

Vierailija
34/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, enkä muutenkaan käy mielenosoituksissa. Rasisminvastaiseen olisin mennyt, jos olisin mennyt.

Vierailija
35/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:28"]Musta kertoo aika paljon se, että näihin Rajat kiinni -mielenilmauksiin on kuitenkin ilmoittautunut ja osallistunut paljon ihmisiä. Vaikka pelko leimaamisesta on kova, ja se ei ole poliittisesti korrektia, niin monet silti uskaltavat.

Onhan se helpompi olla welcome-nami-nami-porukkaa. Tai en nyt ole enää nykyisin varma, tuntuu että monet alkaa olla heihin aika kypsyneitä toisaalta. Vielä kun tapahtuu joku törkeä raiskaus tai vastaavaa, niin saattaa muutamia ahdistaa, että ovat liputtaneet Avointen rajojen puolesta.
[/quote]
Juurihan yksi raiskaaja tuomittiin. 24 vuotias suomalainen mies raiskasi lähes 30 vanhusta.

Vierailija
36/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:28"]Musta kertoo aika paljon se, että näihin Rajat kiinni -mielenilmauksiin on kuitenkin ilmoittautunut ja osallistunut paljon ihmisiä. Vaikka pelko leimaamisesta on kova, ja se ei ole poliittisesti korrektia, niin monet silti uskaltavat.

[/quote]
Juurihan yksi raiskaaja tuomittiin. 24 vuotias suomalainen mies raiskasi lähes 30 vanhusta.
[/quote]
Nyt "kriittisten" tilastot heitti häränpyllyä.

Vierailija
37/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito turvapaikanhakija on esimerkiksi toimittaja, joka tuo nk.ikäviä asioita esiin (Suomessahan ei tätä ilmiötä ole, joten ehkä sitä ei ymmärretä) oppositiopuolueen toimijat, jopa ammattiliittojen toimijat, opposition sukulaiset, muut jotka sortovaltaa vastaan toimivat. sotarikolliset on sitten kansainvälinen juttu (ja toki noihin hädänalaisiin näitäkin kuuluu). Massa maahanmuutto ei ole mikään syy, edes sisälissota ei ole syy kvsopimusten mukaan saatikka nämä economical immigrants

Vierailija
38/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari ulkomaalaistaustaista kaveria (kurdeja) on tulossa Rajat kiinni -miekkariin Lahteen. Saa nähdä sanotaanko niitä äärioikeistoksi.. :D

Vierailija
39/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni osoitukseen menisin, mutta äiti-ihmisenä pelottaa mennä mielenosoitukseen. Varmasti on paljon kaltaisiani, jotka ei uskalla mennä vaikka oltaisiin sitä mieltä.

Ja sitten, media toitottaa vääristynyttä kuvaa, eipä niitä tiukemman maahanmuuttopolitiikan kannattajia olekaan paljoa eikä varsinkaan naisia :(

Vierailija
40/42 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni -ihmiset ovat ehkä töissä. Tai sitten eivät kehtaa esittää mielipidettäön naamallaan, kun ei ole trendikästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi