Poikaystävän ilkeä kommentti. Saat tulla Henkan bileisiin, jos et hymyile
Tiedän että minulla on vinot etuhampaat ja niissä raudat. Siellä otetaan myös kuvia ja minun pitäisi pysyä poissa kuvista. Ei sillä, että hinkuaisin kuviin väkisin. Kaikki olemme täysikäisiä.
Kommentit (18)
Exä oli samanlainen. tosin sanoi, että minulla on liian pienet silmät. En katso mielelläni teiniaikojen bilekuvia kun tahallaan pullistin silmiä joka kuvaan niin paljon kun pystyin :D
Vierailija kirjoitti:
Näitä avauksia ei olekaan ollut hetkeen! Missä olet ollut, ap? Vai oletko vain kirjoitellut erilaisia juttuja?
Olen ollut lataamossa. Nyt taas kotona ja aikaa kirjoitella.
Ap
Jos tosi tarina, niin toistamiseen sanon että jätä se sika.
minullla vaimo pakotti käyttämään uikkareita nudistirannalla kosma minulla on pieni penis ja epänormaalin isot kivekset... kuulemma näytin ihan naurettvalta.
Eikö sen pitäisi ennemmin sanoa ettet saa avata suuta? Hymyillähän voi suu kiinnikin.
Vierailija kirjoitti:
Henkkaa pitäs vetää turpaan.
Henkka on mielikuvituksen tuotetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkkaa pitäs vetää turpaan.
Henkka on mielikuvituksen tuotetta.
Ap
Ei auta nyt perua, miehet on jo matkalla ja Henkka saa opetuksen jonka muistaa aina! Kolme lihaksikasta äärioikeistolaista tatuointeineen ja isoin varustein tulee antamaan Henkalle sitä mitä Henkka tarvitsee eniten!
Oletko valmis Henkka?
Henkka muuttaa pian. Lähdetkö muuttoon?
Vierailija kirjoitti:
Henkka muuttaa pian. Lähdetkö muuttoon?
Olis kiva, jos olis joku kaveri. Vaikka joku Henkka.
Ap
Mikä hitto naisia vaivaa? Aina lasten surmaaminen mielessä!
Mies
Olen ollut Henan kanssa sillein eikä sillä nyt mitään epätavallisen isoja kiveksiä ollut, mutta penis oli pieni niin kuin jo sanottiinkin.
Parempi idea on, että menet illalla yksin baariin ja poikaystävä menee yksin kaveribileisiin. Toinen teistä tulee sitten halutessaan uuden heilan kanssa kotiin nukkumaan, eikä se ole ilkeä poikaystäväsi.
Vierailija kirjoitti:
minullla vaimo pakotti käyttämään uikkareita nudistirannalla kosma minulla on pieni penis ja epänormaalin isot kivekset... kuulemma näytin ihan naurettvalta.
6/5 Kunnon cuck-meininkiä. Antoiko vaimosi myös pillua vieraille miehille? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6/5 Kunnon cuck-meininkiä. Antoiko vaimosi myös pillua vieraille miehille? :D
Hei, tuon cuck-sanan perusteella ajattelemme ehkä aika samalla tavalla asioista! Haluaisitko sinä olla minun kaveri? Ja ehkä jotain muutakin...? Mutta voitais ainakin aloittaa ihan platoniselta pohjalta ;)
Ap
Näitä avauksia ei olekaan ollut hetkeen! Missä olet ollut, ap? Vai oletko vain kirjoitellut erilaisia juttuja?