Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolitautitesti kuukautisten aikana?

Vierailija
02.10.2015 |

Sain kovalla vaivalla ruuhkaisesta terveyskeskuksesta laboratorioajan ensi viikolle sukupuolitautien testausta varten (jopa näin anonyyminä on pakko mainita, että kyseessä on "muodollisuus" uuden parisuhteen alettua, en oikeasti usko että minulta mitään löytyy). Tajusin nyt, että minulla luultavasti on kuukautiset juuri silloin. Yritin googlettaa asiaa, ja löysin ristiriitaisia tietoja. Eli voinko antaa tuon virtsanäytteen kuukautisten aikana vai en? Jos vaikka pidän tamponia koko ajan? 

Toivottavasti joku osaisi kertoa. Enää ei terveyskeskuksesta vastata puhelimeen, ja haluaisin mielenrauhaa vielä ennen viikonloppua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tietääkö kukaan? :)

Vierailija
2/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on klamydia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
4/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:43"]

Sinulla on klamydia.

[/quote]

Jos jotain on, niin mieluummin tämä kuin vaikka herpes :P

ap

Vierailija
5/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, klamydia saattaa itse asiassa tehdä enemmän haittaa esim lasten saannin kannalta kuin herpes...

Vierailija
6/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:58"]

No jaa, klamydia saattaa itse asiassa tehdä enemmän haittaa esim lasten saannin kannalta kuin herpes...

[/quote]Herpes voi tarttua aina, myös oireettomassa vaiheessa. Pitää aika käyttää kondomia. Ei silloin saa lapsia. 

Vierailija
7/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:58"]

[/quote]

En usko koskaan haluavani lapsia, joten siinä suhteessa klamydian seuraukset eivät olisi minulle maailmanloppu :) Tietysti nyt toivon (ja oletan) ettei mitään tauteja löydy. En vain tiedä, miten mahdolliset kuukautiset voivat tuloksiin vaikuttaa.

ap

Vierailija
8/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen ja kysy.

Vierailija
9/9 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:04"]

Soita terveyskeskukseen ja kysy.

[/quote]

Kiireettömien asioiden soittoaika on loppunut, ja viikonloppu edessä. Elättelin toivetta että täällä joku tietäisi, eikä tarvitsisi miettiä viikonlopun yli :)

ap