"Onhan sinulla iso varustus?", sanoo nätti nainen Tinder-profiilissa
Lannistuin ja lähdin Tinderistä heti ekana päivänä.
Kommentit (48)
Sehän on hyvä että tiedostaa oman tavaransa löysyyden
Tiedät varmaan mitä siihen kannattaa sanoa.
No noin 90% naisista etsii isompaa varustusta.
Minimunat on vaan niin out.
Nykyään kysytään suoraan. Ennenvanhaan sitä jännitettiin ties kuinka kauan mikä arpa osuu.
Keskikokoinen on 15-18 cm
Isot 19-22 cm
Jättimelat 23 cm ->
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kysytään suoraan. Ennenvanhaan sitä jännitettiin ties kuinka kauan mikä arpa osuu.
Minä kokeilen kyllä housujen päältä tutustumisvaiheessa ja jos liian lyhyt tai ohut niin loppuu tutustuminen. Ei tarvitse turhaan pettyä kun tosi hommat alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minimunat, menkää v*****n!
Mutta kun ette päästä sinne :(
No onko? Minulla on jääkiekkomaalivahdin varustus XXXL-kokoa. En tiedä sitten mitä varusteita AP:lla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilen kyllä housujen päältä tutustumisvaiheessa ja jos liian lyhyt tai ohut niin loppuu tutustuminen. Ei tarvitse turhaan pettyä kun tosi hommat alkaa.
Lepotilassa olevasta munasta ei voi päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Isot 19-22 cm
Jättimelat 23 cm ->
Näin naisena sanoisin, että keskikokoinen 13-16cm, iso 17-20cm ja valtava 21cm +. Jo 19cm tuntui olevan turhan kookas. Ei se vagina ole mikään pohjaton kuilu. Paksuudella enemmän merkitystä kuin pituudella, kunhan pituus nyt ei jää sentään alle 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoinen 16cm ja iso 17++.
Eikö keskivertosuomalaisella ole 11-13 cm? Eli aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepotilassa olevasta munasta ei voi päätellä mitään.
Ei se siinä tilanteessa lepotilassa ikinä ole ollutkaan. On riittänyt kiihokkeeksi pelkkä suutelu.
Entä jos on läskiä niin paljon, että siitä 19 senttisestäkin näkyy vain nuppi erektiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot 19-22 cm
Jättimelat 23 cm ->Näin naisena sanoisin, että keskikokoinen 13-16cm, iso 17-20cm ja valtava 21cm +. Jo 19cm tuntui olevan turhan kookas. Ei se vagina ole mikään pohjaton kuilu. Paksuudella enemmän merkitystä kuin pituudella, kunhan pituus nyt ei jää sentään alle 10cm.
Kyllä tuo alle 17 cm on aika mitättömän näköinen esteettisesti ellei ole tavallista paksumpi, mutta alle 16 cm ei tee kyllä yhtään mitään. Ei kiihota edes näkynä.
Ja silti ne mikro munat on siellä tytölle jonoksi asti. Mikä on iso, kysyvät.