En tarvitse naisia muuhun kuin seksiin
Mitä pahaa siinä on sanoa tällaista? En ole koskaan rakastunut. En tuomitse ihmisiä jotka ovat parisuhteessa, mutta ei ole mun juttu. Ja millainen ystävä nainen sitten minulle olisi? Miesten kanssa voin puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, avautua tunteistani, naissuhteistani, ihan mistä vaan. Naisten kanssa pitää varoa mitä sanoo, kun aina tulee loukkaantumisia tai sitten on puheenaiheita, joihin he eivät halua osallistua.
Ja menepä vaikka baariin naispuolisen ystävän kanssa. Jos päädytkin juttelemaan jollekin nätille naiselle, niin naispuolinen ystävä mököttää kun en olekaan hänen kanssaan. Tätä näyttävät tekevän toisilleenkin ja tavalla tai toisella sabotoivat jatkoille lähtemistä. "Sä tulit mun kanssa niin sun pitää lähteä mun kanssa" Miesten kanssa ei ole tätä ongelmaa, vaan ollaan iloisia että kaverilla on naisseuraa.
Kommentit (10)
Jaa, en minä mökötä jos naispuoleinen kaverini löytää miehen jonka kanssa lähtee jatkoille.
Minä taas en tarvitse miestä seksiinkään. Sekin on niin paljon parempaa ilman mitään typerää munankantotelinettä.
Olet valinnut naisseurasi harvinaisen huonosti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:00"]
Hmm. Näytät palstan valinnan perusteella kuitenkin tarvitsevan naisia riitelemään kanssasi esittämistäsi väitteistä. Hyvä yritys...
[/quote]
Älä nyt ymmärrä tahallaan väärin. Mä sanoin etten tarvitse naisia mihinkään muunlaisiin ihmissuhteisiin kuin seksiin pohjautuviin. En tarkoittanut etteikö naisten kanssa voisi olla normaalisti tekemisissä esim. työpaikalla ja heittää läppää tai sitten jutella jossain satunnaisesti.
No parempi kai noinkin päin kuin tämän talouden munanpanttaajalla: tarvitsee naisia vain pyykkiensä pesuun ja ruokiensa kokkaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:03"]Minä taas en tarvitse miestä seksiinkään. Sekin on niin paljon parempaa ilman mitään typerää munankantotelinettä.
[/quote]
Cisseksisti.
Saat kaikki palstan naiset kimppuusi, kun et suostu naisten elintason kohottajaksi ja lasten siittäjäksi naisen haluamalla hetkellä : )
Hmm. Näytät palstan valinnan perusteella kuitenkin tarvitsevan naisia riitelemään kanssasi esittämistäsi väitteistä. Hyvä yritys...