Miten saa itkun tulemaan jos itkettää mutta itku ei tule?
Tiedän että itku helpottaisi poikani oloa. Hänellä on itkuinen ja ahdistunut olo, mutta ei saa tunnetta purettua. Se on vaan patoutunut hänen sisälleen.
Kommentit (20)
Itku tuli.
Ei itku ole mikään uloste, jota pitää auttaa laksatiivilla ulos.
koska hän on mies niin näytä tämä:
Ajattelee jotain tosi surullista asiaa, kyllä se sieltä tulee.
Joku surullinen elokuva voi toimia.
Se itku tulee kun se on valmis. Jotain mt-ongelmia?
Kuunnelkaa slaavilaisia melankolisia lauluja.
Ei oo pakko itkeä. Laulakaa yhdessä jos mahdollista. Se on terapeuttista ihmiselle.
Jotain mt-ongelmia todennäköisesti. On mennyt itkuvaiheesta yli eikä mikään itketä enää. On turtunut tuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Se itku tulee kun se on valmis. Jotain mt-ongelmia?
Masennus. Toivottavasti saisi itkun tulemaan. Tiedän, että se helpottaisi ainakin vähän.
Sipulin pilkkomisella. Minä tosin olen niitä niin paljon pilkkonut ettei vaikuta yhtään mitään.
Jos on masennuslääkkeet niin se itku ei yleensä tule. Turruttaa tunteita, tosin masennuskin pitäisi olla lievempää.
Soita mielenterveyspäivystykseen, jos et saa häneen mitään kontaktia tai hänen olo vaikuttaa muuten todella huonolta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on masennuslääkkeet niin se itku ei yleensä tule. Turruttaa tunteita, tosin masennuskin pitäisi olla lievempää.
On lääkkeet, mutta silti hänellä on ollut pari päivää todella raskasta. Erityisesti tänään. Päivät ei oo veljiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Itku tuli.
Ei itku ole mikään uloste, jota pitää auttaa laksatiivilla ulos.
Välillä pitää. Masentuneen voi olla vaikeaa itkeä vaikka se helpottaisi. Siksi hän tarvitsee muiden apua. Jossain välissä hänelle voi tulla vaihe, että hän itkee koko ajan. Sekin on normaalia.
Saanko ap kysyä minkä ikäinen poikasi on?
Vierailija kirjoitti:
Saanko ap kysyä minkä ikäinen poikasi on?
15v
Jätä hänet yksin. Ei äidin edessä voi itkeä.
Puhu rauhallisella äänellä hänelle, silitä hiuksia ja itke itse kuinka tärkeä hän on sulle. Kyllä se itku tulee.
Musiikin avulla. Tai sitten menet hänen luokseen ja puhut hänelle niin kauniisti että se alkaa itkettämään häntä.