Kuvaile mies, joka sanoo olevansa yksi tytöistä
Kun on tämä nainen joka kokee olevansa yksi jätkistä. Me kaikki tiedämme sen stereotypian. Mutta millainen on se hyvämuija-mues?
Kommentit (30)
Se jätkä joka lainaa kaverin ripsaria ja mekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Se jätkä joka lainaa kaverin ripsaria ja mekkoa.
Ripsari ja mekko eivät ole mitään muijajuttuja. Itsekään en sellaisia käytä enkä koe asiakseni kertoa kuka saa käyttää.
Lukioaikaan pyöri tyttöporukassa aina yksi Heikki. Ei koskaan poikien kanssa.
Oli oikein mukava, ihan hauskannäköinen kaveri. Ei mitenkään naismainen. Vähän niinkuin yksi tytöistä kuitenkin.
Jos naista luonnehditaan "hyväksi jätkäksi", se on kehu. Jos miehestä sanotaan, että hän on kuin yksi tytöistä, se on loukkaus.
No onhan näitä. Tykkää keskustella. Puhuu puhuu puhuu, analysoi toisten parisuhteita, mitä joku tarkoitti sillä ja sillä lauseella/ilmeellä/eleellä, kiinnostunut hyvinvoinnista, rentoutumisesta, joogasta päähieronnasta, kotileikistä ja loputtomasta lasten asioista puhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naista luonnehditaan "hyväksi jätkäksi", se on kehu. Jos miehestä sanotaan, että hän on kuin yksi tytöistä, se on loukkaus.
Mitä kehua on jos sanotaan naista mieheksi?
Nuorena mulle yks juippi sanoi että oon jätkän näköinen ja kokoinen. En mä sitä hyvällä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
No itsehän joko menet tuohon mukaan tai muutat käsityksiä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehua on jos sanotaan naista mieheksi?
Nuorena mulle yks juippi sanoi että oon jätkän näköinen ja kokoinen. En mä sitä hyvällä ottanut.
Ei ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä. Tykkää keskustella. Puhuu puhuu puhuu, analysoi toisten parisuhteita, mitä joku tarkoitti sillä ja sillä lauseella/ilmeellä/eleellä, kiinnostunut hyvinvoinnista, rentoutumisesta, joogasta päähieronnasta, kotileikistä ja loputtomasta lasten asioista puhumisesta.
Oletko tavannut tuollaisen miehen oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut tuollaisen miehen oikeasti?
Useammankin. Ovat kärsineet siitä että heitä luullaan homoiksi.
Tulee mieleen se joku tubettaja, Roni jotain?
Ei se ns homobestiskään ole yksi tytöistä. Eikä suurin tarkoitus ole myöskään päästä jonkun naisen kanssa sänkyyn kuten näillä yksi jätkistä vosuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ns homobestiskään ole yksi tytöistä. Eikä suurin tarkoitus ole myöskään päästä jonkun naisen kanssa sänkyyn kuten näillä yksi jätkistä vosuilla.
Jos tiedät tavoitteen niin silloin olet siis itsekin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Lukioaikaan pyöri tyttöporukassa aina yksi Heikki. Ei koskaan poikien kanssa.
Oli oikein mukava, ihan hauskannäköinen kaveri. Ei mitenkään naismainen. Vähän niinkuin yksi tytöistä kuitenkin.
apua olikohan sama heikki kuin mun lukioporukassa, ei ollut naismainen eikä tietääkseni edes bi vaikka kännissä ehkä jotain poikien keskeistä pussailua noissa piireissä olikin, mutta jotenkin hän ei digannut miesten äijäilyjutuista ja viihtyi paremmin tyttöjen kanssa
Eiköhän yleisempää ole että kavereissa on myös sinkkuaikoina kumpaakin sukupuolta tasaisesti.
Niko Saarinen