Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet siitä, että sinusta on kirjaimellisesti _ääretön_ määrä identtisiä kopioita ympäri ääretöntä maailmankaikkeutta?

Vierailija
09.04.2022 |

Se on vaan matemaattinen fakta, että äärettömyysessä kaikki toistuu äärettömän monta kertaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihmisparkaa.

Vierailija
2/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti ole. Olen vanhempieni lapsi, minua on vain yksi, tasan yksi. Kun kuolen, ketään kaltaistani ei tule koskaan olemaankaan. Tämä on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En tiedä onko lohdullinen vai lohduton. Nietzschen ikuinen paluu ainakin aika kammottava ajatus, koska olen niin paljon mokaillut elämässäni, etten haluaisi toistaa samoja mokia. Ehkä multiversumissa on versio minusta joka on mokaillut vähemmän.

Vierailija
4/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti ole. Olen vanhempieni lapsi, minua on vain yksi, tasan yksi. Kun kuolen, ketään kaltaistani ei tule koskaan olemaankaan. Tämä on fakta.

Ei se näin mene. Onhan identtisiä hiekanjyviäkin olemassa.

Vierailija
5/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hauska ajatus kun jos täällä joku kuolee niin kukaan ei tiedä että se elämä jatkuu muualla missä ei ole vielä kuollut ja itsekkään ei tajua koska se toinen paikka on niin pienesti erilainen.

Koska kaikki voi tapahtua niin tapahtuvat eli voit kuolla vaikka vauvana tai elää satavuotiaaksi tai ikuisesti.

Olemme siis vain osa jatkumoa

En nyt puhu mistään taivaasta vaan että kaikki mahdolliset asiat tapahtuvat yhtäaikaa eikä ne tiedä toisistaan mitään.

Vierailija
6/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
7/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pärjäävät yhtä hyvin kuin minä. 

Vierailija
9/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö-öhö!

Vierailija
10/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos täsmälleen minunlaisiani on olemassa muuallakin niin se on julma vitsi maailmankaikkeudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä