Omistaako miehesi useamman auton?
Kommentit (23)
Mikä se semmonen mies on joka ei autoa omista?? Ap
Ei mitään käsitystä 😅 Voi olla, ettei ole autoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu kaupunkilaismies jonka työmatka on kävellen 4 min, ja joka ajaa muut välttämättömät matkat taksilla tai skuuttaa.
Mieheni on viherpiiperöhomo joka ajaa polkupyörällä.
Ei. Perheessä on kyllä kaksi autoa, mutta minun nimissäni. Mies kun on luottotiedoton konkurssin takia.
Omistaa, myös moposta leikkuupuimuriin ja kaikkea siltä väliltä.
Joo, omistaa useita autoja. Entäs sitten? Mitä sillä tiedolla teet?
Ei, yhden. Mutta myös moottoripyörän, mönkijän ja moottorikelkan.
Minä omistan henkiläauton ja pakettiauton. Lisäksi yhteisenä veljeni kanssa kuorma-auton.
Aviomiehelläni ei ole omaa autoa, mutta hän saa lainata minun autojani - korvausta vastaan.
Ei, välillä oli niin että munkin auto oli hänen nimissään koska hänellä oli bonuksia 80% ja mulla joku 40% kun olen ajanut kortin niin paljon myöhemmin kuin hän, ja omistanut auton paljon vähemmän aikaa. Nyt taas kun mulla on noussut johonkin 65% bonukset ja olen ostanut kaksikin eri autoa, mun nimissä on kaksi autoa ja miehen yksi mun entinen auto, miehen itse ostama auto on seisonnassa. Pitäisi kahdesta lähes arvottomasta autosta päästä eroon ja luultavasti ne kaksi jotka meille jää käyttöön on edelleen mun nimissä.
Mutta ei, ei mies harrasta autoja. Miehelle auto on väline jolla pääsee paikasta a, paikkaan b. Ja siihen ei laiteta rahaa yhtään enempää kuin on ihan pakko. Eli 700€ auto ja korjuutetaan halvimmassa mahdollisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Persaukinen luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Minä omistan henkiläauton ja pakettiauton. Lisäksi yhteisenä veljeni kanssa kuorma-auton.
Aviomiehelläni ei ole omaa autoa, mutta hän saa lainata minun autojani - korvausta vastaan.
Mitä helvetin korvausta??? Sehän on sun aviomies, teidän omaisuus ja talous on yhteinen. Miksi olet naimisissa henkilön kanssa jota selkeästi vihaat, et rakasta?
Vierailija kirjoitti:
Joo, omistaa useita autoja. Entäs sitten? Mitä sillä tiedolla teet?
Tiet sulaa ja harrasteautot meillä ulkoilleet. Alkaa olla kohta moottoritie kuuma. Ap
Joo pari ja kolme moottoripyörää.
Mies yleensä on maksanut sekä oman, että naisen auton ja ne ovat hänen nimissään
Ei omista yhtäkään, ei sillä oles edes ajolupaa.
Mulla on yksi toimiva auto. Se riittää.
Ei omista yhtään. Minä yhden.