Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huolettomuutta saada takaisin?

Vierailija
01.10.2015 |

Kun on kokenut paljon sairautta ja vastoinkäymisiä, nähnyt pahaa... Onko mahdollista enää semmoinen kevyt, vallaton olo minkä muistan nuoruudesta?
Nykyisin tuntuu, että onnea arvostaa enemmän, mutta kaikessa on semmoinen varjo. Tajuaa koko ajan, että onni ei kestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Pelko persiissä milloin mistäkin nykyään. Yritän muistella, että millaista oli esim. teini-ikäisenä...

Vierailija
2/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt känni saattaa tuoda sellaisen sopivan hälläväliä-tunteen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikävä kyllä entinen huoleton minäsi  enää palaa. Olet peruutamattomasti muuttunut.

Elämän aikan sattuneet tapaukset jättävät peruuttamattoman jäljen ihmiseen.

Vierailija
4/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida.. Kaiholla muistelen itsekin.

Vierailija
5/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:13"]

Kevyt känni saattaa tuoda sellaisen sopivan hälläväliä-tunteen :/

[/quote]Jep tää se on vastaus

Vierailija
6/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei nuorena ole ollut huoletonta oloa; elämä yhtä painajaista tai helvettiä jopa. Ja se kun jatkuu ja jatkuu, vaikka minkä tekisit, niin sen huolettomuuden voi sitten löytää ihan puolivahingossa. Naurattaa vaan kaikki...

Ehkä sulla ei sit oo menny tarpeeksi huonosti?

Vierailija
7/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:21"]Kaikilla ei nuorena ole ollut huoletonta oloa; elämä yhtä painajaista tai helvettiä jopa. Ja se kun jatkuu ja jatkuu, vaikka minkä tekisit, niin sen huolettomuuden voi sitten löytää ihan puolivahingossa. Naurattaa vaan kaikki...

[/quote]

No ei mulla nyt erityisen helppo nuoruus ollut mutta kai oli joku illuusio, että kaikki on mahdollista

Vierailija
8/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:03"]

Kyllä huolettomuuden voi löytää uudelleen. Pitää vaan kääntää vaikeudet elämän viisaudeksi ja yrittää elää loppuelämä täysillä murehtimatta menneitä tai tulevaa.

[/quote]Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
9/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:21"]Kaikilla ei nuorena ole ollut huoletonta oloa; elämä yhtä painajaista tai helvettiä jopa. Ja se kun jatkuu ja jatkuu, vaikka minkä tekisit, niin sen huolettomuuden voi sitten löytää ihan puolivahingossa. Naurattaa vaan kaikki...

[/quote]

Mä olin juuri tulossa kirjoittamaan, että voi kunpa edes joskus kokisi tuon huolettomuuden :( Ikää 20 vuotta eikä vielä ole huoletonta päivää näkynyt. Toki kivoja päiviä on ollut, mutta niissäkin on jokaisessa joku synkkä muisto varjostamassa..

Vierailija
10/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:21"]Kaikilla ei nuorena ole ollut huoletonta oloa; elämä yhtä painajaista tai helvettiä jopa. Ja se kun jatkuu ja jatkuu, vaikka minkä tekisit, niin sen huolettomuuden voi sitten löytää ihan puolivahingossa. Naurattaa vaan kaikki...

[/quote]

Mä olin juuri tulossa kirjoittamaan, että voi kunpa edes joskus kokisi tuon huolettomuuden :( Ikää 20 vuotta eikä vielä ole huoletonta päivää näkynyt. Toki kivoja päiviä on ollut, mutta niissäkin on jokaisessa joku synkkä muisto varjostamassa..
[/quote]

Niin ja kuten joku sanoikin, humala tuo tuon huolettoman olon. Harmi, että vain hetkeksi. Aamulla kaikki näkyykin taas sata kertaa raskaampana.

Vierailija
11/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on

Vierailija
12/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolettomuuden voi löytää uudelleen. Pitää vaan kääntää vaikeudet elämän viisaudeksi ja yrittää elää loppuelämä täysillä murehtimatta menneitä tai tulevaa. Kun on kokenut paljon pahaa, pikkuasiat ei enää paina paljon.

Vierailija
13/13 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ja kannabista sekaisin, ei paljon huolet paina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi