Olen ihastunut tuttavan mieheen ja mielestäni hän on myös minuun
nyt kuitenkin pyysin häntä FB kaveriksi, niin hylkäsi pyyntöni. Miksi hän näin teki vaikka ollaan selkeästi ihastuneita toisiimme?
Kommentit (15)
Koska hän ei halua sinulta enempää ja haluaa suojella omaa suhdettaan.
Mielestäni sinä olet epätoivoinen typerä moukka. :)
Tekee aivan oikein koska haluaa suojella parisuhdettaan.
Olen minäkin ollut ihastunut varattuna ja piti vain vältellä kanssakäymistä mahdollisimman paljon jotta homma ei saa lisää tulta alleen.
Onpas täällä viime aikoina ollut kummallisen paljon näitä "olen ihastunut kaverin/ystävän/tuttavan mieheen ja hän minuun"- aloituksia.
Kuinka epätoivoinen voi olla epätoivoinen ihminen? Nyt kannattaa viimeistään ryhdistäytyä ja alkaa arvostamaan itseään sen verran, että ei haikaile varattujen perään. Teet itsesi niin noloksi ja jos toisella tulee sinua ajatellessa ensin myötähäpeä ja sitten sinun typeryys mieleen, niin et ole kovin korkeassa arvossa enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tekee aivan oikein koska haluaa suojella parisuhdettaan.
Olen minäkin ollut ihastunut varattuna ja piti vain vältellä kanssakäymistä mahdollisimman paljon jotta homma ei saa lisää tulta alleen.
Mitä pahaa ihastumisessa ja parisuhteen ulkopuolisessa pikku vipinässä on? Surullista, että ihmiset tahallaan näivettävät elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä viime aikoina ollut kummallisen paljon näitä "olen ihastunut kaverin/ystävän/tuttavan mieheen ja hän minuun"- aloituksia.
Kevät. Kevät sen tekee. Mörrimöykyt kaivautuvat koloistaan ja hanhetkit tulevat paskomaan muiden pihoille, ap mukaanlukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät. Kevät sen tekee. Mörrimöykyt kaivautuvat koloistaan ja hanhetkit tulevat paskomaan muiden pihoille, ap mukaanlukien.
Tämä.
Sehän on ihan tunnettua, että miehen suurimpia "turn-offeja" naisen silmissä on, että mies on sinkku.
Miksi ap on saanut näin paljon kuraa niskaan? Jos kyse on vielä henkilöstä jonka ap tuntee, eikö silloin satsi pyytää FB kaveriksi?
Fiksu mies. Miksi edes yrität varattua miestä?