Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kissalleni venäjän kielen oppitunnit

Vierailija
01.10.2015 |

Tiedä vaikka taitoa tarvitsisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako kissasi tulla kutsutuksi 'kot' vai 'koška'?

Vierailija
2/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:08"]

Mitä mieltä kissasi on Venäjän tilanteesta?

[/quote] Mouruaa päästä sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kissasi suhde venäläisyyteen asiallisena ja ystävällisenä. Älä koskaan nosta kissaa pöydälle. Se vaarantaa naapurisuhteet. Lisäksi pöydällä oleskelu heikentää kissasi motivaatiota.

Vierailija
4/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:17"]

Pidä kissasi suhde venäläisyyteen asiallisena ja ystävällisenä. Älä koskaan nosta kissaa pöydälle. Se vaarantaa naapurisuhteet. Lisäksi pöydällä oleskelu heikentää kissasi motivaatiota.

[/quote] Kiitti vinkeistä. Mä olen pöydällä oleskelun suhteen sallivampi kuin ukko. Kuinka mä voisin sen häneltä kieltää, ei onnistu.

Vierailija
5/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:17"]

[/quote] Kiitti vinkeistä. Mä olen pöydällä oleskelun suhteen sallivampi kuin ukko. Kuinka mä voisin sen häneltä kieltää, ei onnistu.

[/quote]

Kenties ei ole tarvetta kieltää pöydällä oleskelua, kunhan muistaa, ettei ainakaan itse nosta kissaa pöydälle. Jos kissa menee pöydälle itse, voi hänelle soittaa säännönmukaisesti joka kerta laulun Million Aleh Roz (miljoona ruusua) ja siten liittää kissan mielessä pöydällä oleskelun venäjän opiskeluun, jolloin motivaatio ei laske yhtä nopeasti.

Vierailija
6/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opinnot ovat sujuneet muuten hyvin, mutta kissa on tahtoo puhua vain itsestään. Kysyy mitä vaan, se vastaa aina "mJa!" No, kerran koitin olla ovela ja kysyin "Gde ti?" kun kissaa ei kotiin tullessa näkynyt missään. Mutta jostain kuului vaan "vJav!" Se luikahti jostain keittiöön vasta kun aloin näpertelemään shebapurkin kanssa. Mutta jatketaan reeniä.

Vierailija
7/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nää alko taas.

Vierailija
8/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aloitin kissalleni luuri venäjänkieliset viulutunnit.

Vierailija
9/9 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä kissasi on Venäjän tilanteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme